exup skrev:Varför inte backa?Den som backar närmast en vägg vinner :lol:Närmast utan att slå i då. Isåfall vinner jag för jag har backvarnare OCH backkamera på XC90in!

Moderator: Moderatorer
exup skrev:Varför inte backa?Den som backar närmast en vägg vinner :lol:Närmast utan att slå i då. Isåfall vinner jag för jag har backvarnare OCH backkamera på XC90in!
XC90_Executive skrev:Nu ska vi inte fuska med back kamera :lol:exup skrev:Varför inte backa?Den som backar närmast en vägg vinner :lol:Närmast utan att slå i då. Isåfall vinner jag för jag har backvarnare OCH backkamera på XC90in!8)
XC90_Executive skrev:Närmast utan att slå i då. Isåfall vinner jag för jag har backvarnare OCH backkamera på XC90in!Och jag har ett fruntimmer som hojtar "Akta! Akta!"... Effektivt det med! :lol:8)
Brainded skrev:Den sitter alltså inmonterad innanför instrumentbrädan och fås inte fram utan att skruva lös plastskölden under rattstången först...Ahaaa det var en smart lösning. väldigt smart lösning
Så nej det lär dom knappast klaga på. Har svårt att se att de skulle klaga på superlim med bra placering på en plats där du faktiskt ser den med.
mvh
Anders
Du kan inte återanvända batteriet tex i[…]