Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Tybbe
Hej jag har en v60 t5 2019 med simkort i bilen men fruktansvärt vad den tar mycket surf och har kontant kort i bilen och den används bara när jag kör själva destination men använder den väldigt sällan. Men senaste månaden har det nästan gått 45 gb och tycker den blir slut väldigt ofta men har bara kontant kort i bilen är det bättre man skaffar ett litet abonnemang för att få detta att funka bättre som man slipper fylla på m,m ???
av Thewiruz
Ursäkta min ovetskap men är det standard att man måste köpa till ett abonnemang till bilen för att få ex VOC,navigation att fungera eller har du en separat enhet för internet i bilen?
Användarvisningsbild
av leiwi
Tybbe skrev:Hej jag har en v60 t5 2019 med simkort i bilen men fruktansvärt vad den tar mycket surf och har kontant kort i bilen och den används bara när jag kör själva destination men använder den väldigt sällan. Men senaste månaden har det nästan gått 45 gb och tycker den blir slut väldigt ofta men har bara kontant kort i bilen är det bättre man skaffar ett litet abonnemang för att få detta att funka bättre som man slipper fylla på m,m ???
Låter ju lite märkligt , har du "riktig" navigation eller sk internetnavigation ? Jag har "riktig nav " och har inte någon speciell förbrukning det är ju bara väder appe n
Användarvisningsbild
av leiwi
Thewiruz skrev:Ursäkta min ovetskap men är det standard att man måste köpa till ett abonnemang till bilen för att få ex VOC,navigation att fungera eller har du en separat enhet för internet i bilen?
Nej VOC fungerar utan extra sim kort i bilen, extra kort behövs bara om du vill använda apparna som finns i bilen ,dela internet med passagerare mm , men vill du inte ah ett extra sim kort kan du ansluta din telefon i stället för att få samma funktioner
av Thewiruz
leiwi skrev:
Thewiruz skrev:Ursäkta min ovetskap men är det standard att man måste köpa till ett abonnemang till bilen för att få ex VOC,navigation att fungera eller har du en separat enhet för internet i bilen?
Nej VOC fungerar utan extra sim kort i bilen, extra kort behövs bara om du vill använda apparna som finns i bilen ,dela internet med passagerare mm , men vill du inte ah ett extra sim kort kan du ansluta din telefon i stället för att få samma funktioner
Tackar för förklaringen!
Byta spridare

De höll sig inte till överenskommelsen o[…]

Varifrån tar du ström till USB laddar[…]

Frihjulet går väldigt trögt Man[…]

Reparera Garo motorvärmare

Vill bara tacka för ditt tips. Nu har jag s[…]