EX30(24-), EX90 (25-) relaterade ämnen.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av paso
Plattanibotten skrev:Talade med min handlare i dag, ny SW release på fredag denna vecka sa han, alltså den 4 april. Jag hämtar ut min EX90 den 10 och byter från Polestar 3 till EX90...
Hej är bytet från P3 till EX90 planerat sedan tidigare?
Frågar då jag går i funderingar på en P3 eller tom en P4, men med det sagt så verkar EX90 helt ok också.
Nu har jag fått förhandsbesked från säljaren att min bil äntligen är på väg och ska levereras i andra halvan av juni.

Det ska bli intressant att se om Volvo nu fått ordning på de mest störande buggarna som en del av er har skrivit om här, eller jag får dem också. Man kan ju hoppas att vårens mjukvaruuppdateringar har fixat till dem, men det återstår att se… 😀
Ingenjören skrev: Igår, 21:49 Nu har jag fått förhandsbesked från säljaren att min bil äntligen är på väg och ska levereras i andra halvan av juni.

Det ska bli intressant att se om Volvo nu fått ordning på de mest störande buggarna som en del av er har skrivit om här, eller jag får dem också. Man kan ju hoppas att vårens mjukvaruuppdateringar har fixat till dem, men det återstår att se… 😀
Vet du när du fick mailet om att din bil var byggd samt när fick du reda på att bilen är på väg? Står det "På väg" när du kollar leveransstatus på hemsidan? Min var byggd 2 april och står fortfarande enbart som "Byggd" på hemsidan. Har leveransvecka 27 enligt hemsidan.
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
Bensinpriser v2

Du kan vara lungn, du kan tanka din volvo om 20&ar[…]

Fungerar cigg uttaget 12v? Fungera dimmer reglaget[…]

Haha, vi har olika synsätt märker jag. P[…]

Enligt denna artikel: https://www.volvocars.com[…]