Mickemoj skrev: ↑Igår, 14:13 Bytt kupefläkt, vilket meck men nu känns det bra.Mustigt! På vad för en kärra?![]()
Moderator: Moderatorer
Mickemoj skrev: ↑Igår, 14:13 Bytt kupefläkt, vilket meck men nu känns det bra.Mustigt! På vad för en kärra?![]()
fjohan82 skrev: ↑Igår, 17:21 Fått hem däcken idag, nu ska bara någon verkstad hittas som inte tar ut tokpriser.Jag kom in mitt i diskussionen och missade att du övervägde Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 - som märkligt nog är det fjärde däcket i serien. Du kan därför bortse från det jag skrev om "EV-ready"-märkningen och dess innebörd. Att du valde just det däcket framför den betydligt dyrare uppföljaren är förståeligt. Exempelvis kostade mina Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 i dimension 245/40-19 drygt 500 kronor mindre per däck jämfört med motsvarande i dimension 235/40-19. Matchade tillverkningsdatumen dina förväntningar?
Micce1980 skrev: ↑Idag, 08:55 @fjohan82, Ja de ville väl inte ha in jobbet men för en mindre massiv summa så. 250kr/hjul är vettigt, de ska ju ha något med :) Här har vi Ulrik som jag använt i 10 år nu och de är så bra och rimliga priser att de får jobben :)Det känns lite så, ska sägas att det är verkstäder dit man kunde beställt däcken så man får nog tänka på det också.
ShogunX skrev: ↑Idag, 09:26Okej jo jag brukar slita ut dem på ett par år så nu testar vi dessa. Har åkt GY tidigare och det har funkat, absolut.fjohan82 skrev: ↑Igår, 17:21 Fått hem däcken idag, nu ska bara någon verkstad hittas som inte tar ut tokpriser.Jag kom in mitt i diskussionen och missade att du övervägde Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 - som märkligt nog är det fjärde däcket i serien. Du kan därför bortse från det jag skrev om "EV-ready"-märkningen och dess innebörd. Att du valde just det däcket framför den betydligt dyrare uppföljaren är förståeligt. Exempelvis kostade mina Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 i dimension 245/40-19 drygt 500 kronor mindre per däck jämfört med motsvarande i dimension 235/40-19. Matchade tillverkningsdatumen dina förväntningar?
Du kan inte återanvända batteriet tex i[…]