- lör 01 mar 2025, 00:24
Liten update
Håller på att finalisera brev till ARN. Det jag undrar, då jag är dålig på sånt, finns det nån preparat eller medel som kan maskera rostbubblor till den grad, att dom inte syns ??? För jag har jämfört bilder från deras annons med min egen kort video efter jag har köpt bilen och jag kan verkligen inte se dom på varken den ena el det andra och dom var inte synliga när jag köpte bilen.
Att synlig rost och bubblor fanns på bilen har jag fått bekräftat från tidigare (den enda) ägaren och urklipp från samtal vi hade per telefon där hon bekräftar detta kommer jag bifoga till ARN. Likaså bilder från annonsen och mina bilder efter att rost kom fram 3 dagar senare.
Jag förstår att visa av er är skeptiska och tycker att vi har helt enkelt missat rosten, men vi var 2st vid besiktning och hade det varit en liten rostbit, så kanske att vi både skulle ha missat den, men inte en hel bakre hjulhuskant full av bubblor.
Så därav min fråga, om det går att maskera det på nåt sätt och isf hur, så jag kan skriva om det i brevet till ARN som möjlig förklaring till vad som har hänt med bilen.
Tackar