Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Paninder
Hej
är ny här.
Här läst igenom ert eminenta forum i jakten på mina svar.

Har precis köpt en PA-11 och installerat den utan några som helst problem tack vare den perfekta beskrivningen under tips o trix.

Nu har jag bara ett litet problem, jag har skapat fem spellistor o döpt dem till VOLVO1 VOLVO2 osv. med stora bokstäver enligt vad jag läst mig till.

men när jag pluggar in ipoden i bilen så börjar den direkt att spela på cd6
men vilken knapp jag än trycker på ( har en hu 603) så går det inte att ändra "skiva" playlist. har provat att snurra på ratten där det står disc 1-20 på är det rätt knapp/ratt?
är det nått mer jag skall göra nån inställning eller så?

då halva meningen försvinner tycker jag, vill kunna byta skiva/lista utan att behöva pilla på ipoden, vad gör jag för fel?

Tacksam för hjälp
Användarvisningsbild
av Cimmen
Har du ställt in den på "hybrid/playlist-mode", du måste ha dip-switch 2 i ON.
av Paninder
Cimmen skrev:Har du ställt in den på "hybrid/playlist-mode", du måste ha dip-switch 2 i ON.

Oki skall kolla imorgon bitti, men där är ju två "dip-switch" st man kan i on o off läge
skall bägge vara i on läge?
om inte hur vet man vilken som är dip-switch 1 respektive 2?
Användarvisningsbild
av Cimmen
Paninder skrev:
Cimmen skrev:Har du ställt in den på "hybrid/playlist-mode", du måste ha dip-switch 2 i ON.

Oki skall kolla imorgon bitti, men där är ju två "dip-switch" st man kan i on o off läge
skall bägge vara i on läge?
om inte hur vet man vilken som är dip-switch 1 respektive 2?
Den vänstra (1) switchen ska vara i OFF om du inte anväder AUX ingången och "ON" om du använder AUX ingången. Använder du AUX ingången till nåt så hamnar denna på "CD6" och Ipoden på "CD5". Annars så är Ipoden på "CD6".

Den högra (2) switchen enligt mitt tidigare inlägg...
av Paninder
dipswitch 2 ligger i on läge,

är det de du menar med hybrid/playlist eller är det nån ytterligare inställning jag måste göra? gör jag det på ipoden eller på stereon eller på den vita boxen.

tack
Användarvisningsbild
av Cimmen
Paninder skrev:
dipswitch 2 ligger i on läge,

är det de du menar med hybrid/playlist eller är det nån ytterligare inställning jag måste göra? gör jag det på ipoden eller på stereon eller på den vita boxen.

tack
Det är på den vita boxen. Annars så vet jag inte vad et är för fel.
240 b230f lh 2.4 impulsgivarsignal

Jag har nollat felkoderna flera gånger. B&ar[…]

La in i går kväll. Inget galet än.[…]

Felkod B5

Bra beslut att vänta då du nu får[…]

Tips: Lyssnar man mkt på radio är Tu[…]