Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Gizz
Min fick en motorvärmare installerad idag. 5 timmars slit medförde det. Men nu hoppas jag att det ska vara varmt och skönt på morgonen. :)
Användarvisningsbild
av vetten
Nja ?:-/ Ska bilen också ha julklapp? :-O) Ja jag har ju tre så de här kan bli riktigt DYRT :-O) Nej men sommarbilen får ingen nu utan det får väl den vanliga servicen + en genomgång och ev. omlödning på baksidan av (månen) nej jag menar av instrumentpanelen, sen familjebilen ja den tvättade jag ju för en vecka sen och den är inte speciellt skitig, så den klarar sej nog med lite mera spolarvätska och ja visst ja måste göra rent spolarmunstyckena till bakrutan, så mer blir det väl inte där, hehe, men min vinterbil den ska få en "ny" lyckta på vänstersidan för den gamla klantade jag till det med häromdan eftersom jag lyckades med att ta sönder glaset mot en annan bil en Golf tror jag det va men han fick inga märken alls, jo lite i skiten på bakre stötfångaren men mitt glas rök så det får bli den julklappen ;-// Ja och sen va det väl "Bara"era hjulklappar kvar och det får väl bli en KLAPP på Axeln och tack för ett givande år vol:-) så en riktig GOD JUL på ER (BE)
av jbl
Min har fått sig ett olje och filterbyte samt en speciell ester tillsats för rengörings ändamål av motorn.

Har även gett den en sup spolarvätska.

Det blir dessutom stortvätt med toppning av lackskyddet i mellandagarna har jag tänkt mig.
Användarvisningsbild
av ElStoffo
Min kära lilla bil fick en 3 timmars rekond av mig den 23. Körde dock idag och köpte lite vi glömt till bordet så nu är den smutsig igen...

I present har den fått:
xenon i extraljusen...
av v70 2,5T - 99
en rejälv , grundlig tvätt får duga gött !!
Användarvisningsbild
av Nexus
Han fick vara kungligt transport medel till mig och mina föräldrar på Julafton :wink: och fick en skvätt sprit i spolar behållaren :D
av NCR
Jag gav mig själv och frugan en julklapp och sålde Volvon den 14:e dec. :D

Finns olika körlägen beroende på b[…]

Ni gör verkligen en höna av en fjäd[…]

Jag förstår din känsla, jag kä[…]

Generator laddar ej batteriet

Gött, började hastighetsmätaren fun[…]