I denna avdelning finns allt som har med motorarbeten och trimning att göra, vare sig de är enkla eller avancerade. Glöm INTE att skriva vad det gäller för bil, årsmodell samt motorbeteckning!

Moderator: Moderatorer

av FREDDAN
Vi får ha en filial i Stockholm oxå. De e bättre att få de gjort av dem en att få de postad till sig.

Vi borde få bra pris, ni får pressa dem lite.
Rätt pris = intressant

http://www.garaget.org/?car=19635

s60 2,5T steg 3 programvara
av Infide
Är nog sugen på en PPC eller vad de nu heter till min 140hk 05a. Kan va gött att kunna avlägsna den vid ev. olycka.
av Sevak
Blir perfekt. Bra med bindande anmälan också. Vi borde bli minst 20 pers. Så vi borde få minst 20%. Men tror vi blir fler än 20. Blir perfekt någon gång slutet på mars.
av mojja
Jag e på. Ska ändå uppgradera min kommande d5a till våren bilen i fråga är en v50 D5 my 08a.

//mojja
Användarvisningsbild
av Phantom
Jag håller ögonen öppna när den officiella anmälan till detta kommer :)

Är självklart sugen på att chippa bilen med PPC, men vet inte om jag riktigt vågar riskera att drivlinan rasar pga chippning, för automatlådan borde klara detta :???: Tror det beror på vad det blir för rabatt :roll:
av RISTO
Hänger med.Men föredrar att få ppc skickad till min närmaste BSR Återförsäljare.
Volvo v70 2,4T AUtomat-01 (Steg1)
av _danne_
helt klart intreserad!

s60 2,4t-02, ppc steg 1
Användarvisningsbild
av Fraz
Phantom skrev:Jag håller ögonen öppna när den officiella anmälan till detta kommer :)

Är självklart sugen på att chippa bilen med PPC, men vet inte om jag riktigt vågar riskera att drivlinan rasar pga chippning, för automatlådan borde klara detta :???: Tror det beror på vad det blir för rabatt :roll:
Om du skal trima din automatare så är PPC eller en annan programvaré trimning det bästa.
Inget chip som lurar motorstyrenheten, så den har fullt laddrtyck när automaten "slår" i en ny växel.
Bara att vänta och hoppas på att det finns många intresserade.
Användarvisningsbild
av niklasp85
S60 T5 -03
Intresserad av Steg 1-chipet.
Stockholm.
av Rikard77
min pappa va intreserad men han har ju en golf :oops:
kan han va med på grupp rabatten eller är det bara för volvosar

M.V.H
Rikard 8)
  • 1
  • 2