Moderator: Moderatorer

Köpte ett kontant kort Sim till min V60 för en månad sedan. 16gb, man fick tydligen 10gb extra på 10gb Sim.

Var mest för att testa... Men att lägga 200kr på något varje månad som inte kommer nyttjas fullt känns ju kass.

Finns de bättre alternativ? Abonnemang hos Telenor på de här skulle kosta 269kr, hutlöst pris..
Gurkburk92 skrev: sön 22 dec 2024, 16:22 Köpte ett kontant kort Sim till min V60 för en månad sedan. 16gb, man fick tydligen 10gb extra på 10gb Sim.

Var mest för att testa... Men att lägga 200kr på något varje månad som inte kommer nyttjas fullt känns ju kass.

Finns de bättre alternativ? Abonnemang hos Telenor på de här skulle kosta 269kr, hutlöst pris..
Hallon funkar för mig 👍
Steffe3 skrev: sön 22 dec 2024, 16:26
Gurkburk92 skrev: sön 22 dec 2024, 16:22 Köpte ett kontant kort Sim till min V60 för en månad sedan. 16gb, man fick tydligen 10gb extra på 10gb Sim.

Hallon funkar för mig 👍
Hallon kontantkort eller nåt abonnemang? Det är väl nån ny lag på kontantkort att dom ska vara tidsbegränsade också?
Tog deras abonnemang med 20GB, nedsatt i 4 månader till 39kr. Sen går det upp till 149kr, vilket inte heller är så blodigt.

Finns ännu lägre också, men dålig koll på vad det kostade.
Förhoppningsvis kört den för sista gången i år. Om den rullar mer så innebär det förmodligen att någon av hundarna behövt åka akut till veterinär och det vore ju tråkigt :-)

Om jag någonsin köper ett nytt hus så ska det bannemig finnas plats för två bilar bredvid varandra på uppfarten så man slipper flytta bilar hit och dit när man ska ut. I-landsproblem deluxe.

Bild
batmac skrev:Om jag någonsin köper ett nytt hus så ska det bannemig finnas plats för två bilar bredvid varandra på uppfarten
Helt klart....
När vi köpte vårt hus för några år sedan (46 år noga räknat) var det bara plats för 2 bilar efter varandra (med garage framför) då hade vi bara en bil. Eftersom åren går så så blir det fler, ett tag hade vi 4 st bilar (barnen bodde hemma) ... 😱😱😱 Då hade jag breddat infarten och tagit bort allt som växer på hela framsidan och lagt marksten stället för gräs och rabatter. Nu får det plats för 6 bilar i 2 rader (någon till vid behov) Vi har numera inga barn hemma men båten tar 2 bil platser.... Vi kan ändå ha 745-an (och en släpvagn) och Subarun jämte varandra 😁😁 Har (som skrivits ovan) även ett garage, men där har inte fått plats för någon bil på måånga år.........
Besiktigade bägge bilarna i måndags med blanka papper. Det var en fin julklapp till sig själv att slippa skruva under ledigheten 😆
Monterat uppvärmda spolarmunstycken

Bild
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 41

Min -23 har inget ljud när man kör fram&[…]

En annan sitter fortfarande på 3.3.16 :)

Tror jag får ca 0.8 ur min GLT annars vid la[…]

Bromsbelägg

Skulle också köpa ate, erkänt bra.