...

Moderator: Moderatorer

joel80 skrev:Där måste föraren aktivt stängt av ja.[...]Senaste Volvon jag hade sa till om man råkade köra iväg i 0-läge i mörker.
(Dina bilder funkar inte)
Ett obegripligt beteende är det. Och mina sista tre bilar med auto-läge har fungerat likadant - sätter man i 0 läget när det är för mörkt så säger bilen till tydligt i instrumentet. Och förarna bara åker vidare? Vafalls liksom.
Användarvisningsbild
av joel80

[quote="Lövet](Dina bilder funkar inte)
[/quote]

Märkligt... jag har inte haft med några bilder i inläggen alls.
joel80 skrev: lör 12 okt 2024, 00:38 [quote="Lövet](Dina bilder funkar inte)
Märkligt... jag har inte haft med några bilder i inläggen alls. Bild
[/quote]

detta är vad jag ser på din tidigare inlägg:
Namnlös.jpg
Namnlös.jpg (14.69 KiB) Visad 3809 gånger
🤔🤔
av Lövet
Samma för mig. Spontant tror jag du skriver från telefon och använder nån slags moderna emojis? Det här forumet är lite mer oldschool på emojifronten ;)
Användarvisningsbild
av joel80
Lövet skrev:Samma för mig. Spontant tror jag du skriver från telefon och använder nån slags moderna emojis? Det här forumet är lite mer oldschool på emojifronten ;)
Aaah!! Hahaha...

Jag använde face-palm emojis! BildBildBild (skrattemojies funkar va?)
:)
av Lövet
dessa funkar
Användarvisningsbild
av sewen
Igår blev jag irriterad på bilar på motorvägen som INTE tailgatade. :-D
I omkörningsfilen måste man ibland lägga sig hyfsat nära bilen framför för att den ska förstå att bilen bakom vill köra om. Sorgligt men sant.
Istället håller dessa bilar som vill köra om ordentligt avstånd till den långsammare bilen framör i så pass hög grad att det tom fylls på med nya bilar mellan. Effekten blir en lång kö i omkörningsfilen med resultatet att vissa istället väljer att köra om på insidan.
Användarvisningsbild
av GLIZ
sewen skrev:Igår blev jag irriterad på bilar på motorvägen som INTE tailgatade. :-D
I omkörningsfilen måste man ibland lägga sig hyfsat nära bilen framför för att den ska förstå att bilen bakom vill köra om. Sorgligt men sant.
Istället håller dessa bilar som vill köra om ordentligt avstånd till den långsammare bilen framör i så pass hög grad att det tom fylls på med nya bilar mellan. Effekten blir en lång kö i omkörningsfilen med resultatet att vissa istället väljer att köra om på insidan.
110?

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk

sewen skrev: mån 14 okt 2024, 16:55 Igår blev jag irriterad på bilar på motorvägen som INTE tailgatade. :-D
Ja man får uppleva mycket bakom ratten. :-)
Det går inte att hålla lämpligt avstånd på många vägar, då får man bromsa ner för de som kör om till höger för att sedan klämma sig in mellan dig och framförvarande.
Detta fenomen är vanligt om en lastbil kör om en annan med kö bakom i vänster körfält.

Jag försöker undvika att blinka och tuta på andra, men efter några km där de inte går över till höger körfält kan till och med jag ruttna... :bored:
Konsekvensen med starkare extraljus blir att man rensar till vänster på ganska långt håll framåt. :-)
  • 1
  • 548
  • 549
  • 550
  • 551
  • 552
  • 553

Det ser ut som hastighetskontrollern för kupe[…]

Prestige Performance

Samma "kines grejer" alla andra kr&aum[…]

Falsklarm av insekt?

Det verkar rimligt att om en skalbagge förl&a[…]