Går att boka from 31/1.
Sen va det tydligen på Carexpo på Friends den visas upp.
Moderator: Moderatorer
Lövet skrev:Så 20 tusen för en så enkel grej som adaptiv farthållare? De vill verkligen inte sälja nåtACC ingår men vill man att den ska styra också så är det 20k
Zanders skrev:Ok, då är det ju ändå ett tillval man kan hoppa över. Men jag hittade inte den adaptiva farthållaren i något annat än paketet vid snabb titt.Lövet skrev:Så 20 tusen för en så enkel grej som adaptiv farthållare? De vill verkligen inte sälja nåt :bored:ACC ingår men vill man att den ska styra också så är det 20k :bored: Då ingår också att den byter fil själv om man blinkar men det kan ju kvitta..
Lövet skrev:Jag vill verkligen inte leva utan det men jag vill heller verkligen inte betala 20k för detZanders skrev:Ok, då är det ju ändå ett tillval man kan hoppa över. Men jag hittade inte den adaptiva farthållaren i något annat än paketet vid snabb titt.Lövet skrev:Så 20 tusen för en så enkel grej som adaptiv farthållare? De vill verkligen inte sälja nåtACC ingår men vill man att den ska styra också så är det 20kDå ingår också att den byter fil själv om man blinkar men det kan ju kvitta..
Volvo bytte låsmodell för runt 15 &arin[…]
Kabelbrott i dörr? Brukar vara ett känt […]