Moderator: Moderatorer
perhall skrev:Vem är det som gjort fel? Vad står det i specen som du godkänt? Det går inte få både elvärmt baksäte och integrerade barnstolar, så har det varit så länge de integrerade barnstolarna funnits (var likadant när jag köpte en ny Volvo 2007)Det stod med i första specen, men eftersom ordern uppdaterats med tiden misstänker jag att systemet slog ut bälteskuddarna, t.ex. ifall klimatpaketet lagts till på nytt och tog bort bälteskuddarna per automatik, så både jag och säljaren har missat detta i den senaste versionen av specen. Det jag menade gällande eluppvärmda baksäten var att det var så det uppmärksammades, dvs. att det inte blir några integrerade bälteskuddar, jag visste redan att det ena utesluter det andra :) Som sagt jag har accepterat läget, därför jag undrade hur ni hade agerat i en sådan situation.
ansjo skrev:Äntligen ringde säljaren och leveransen blev framflyttad en vecka. Förhoppningsvis är all utrustning med denna gången, efter att avbokat en beställning tidigare i år. Jag har bara väntat sedan augusti förra åretSamma förlopp som för mig :) Skall äntligen få hämta bilen nu på fredag hos ÅF. Beställde den ursprungliga i Aug förra året och fick avboka i februari samt lägga en ny order pga att bilen inte blev komplett. Men det känns bra nu att den äntligen kan levereras enligt spec.
Varningen om åldrat bränsle kommer n&au[…]
Blir väl denna då? https://www.bildelsb[…]
Har sett varianter när man placear celler oc[…]