- ons 06 sep 2023, 21:26
#1553981
CC-modellen är väl mest om man vill åka lite högre, det skiljer inget i själva drivlinan.
Jag är överlag nöjd med min V60 D4 MY17, det som har hänt på drygt 20K mil är läckande packbox till vevaxeln och tryckgivaren till inloppsluften som gav upp på semestern. Annars rullar den på utan några större konstigheter.
Verkstan trodde att den läckte olja men efter en motortvätt verkar (hittills) så inte vara fallet.
Sen ska det sägas att det även finns V60 av nya modellen för under 200K...
Jag är överlag nöjd med min V60 D4 MY17, det som har hänt på drygt 20K mil är läckande packbox till vevaxeln och tryckgivaren till inloppsluften som gav upp på semestern. Annars rullar den på utan några större konstigheter.
Verkstan trodde att den läckte olja men efter en motortvätt verkar (hittills) så inte vara fallet.
Sen ska det sägas att det även finns V60 av nya modellen för under 200K...
Volvo V60 D4 MY17 aut. BSR Steg 1+, Summum, Electric silver, Polestar chassi/optimering, 19" Bor, H/K mm...