- sön 05 nov 2006, 17:27
då var det vinter igen.. har upptäckt att värmen i backspegeln på förarsidan inte fungerar... (på min S40N 2,4i) Är det nån mer som har samma problem?
Moderator: Moderatorer
_flex_ skrev:Hej!Jag vet faktiskt inte hur det gick sen, jag sålde bilen... :lol:
Hur gick det för dig? Jag har samma i min Volvo V50 -t5, upptäckte det igår.. Vad bytte de? Är det glaset eller hela elektroniken ?
//
David
psycho4fun skrev:Har haft samma problem med min bil, visade sig att det var avbrott i glaset (värmeslingan på baksidan antar jag) och fick detta utbytt.1400,-?!!! För det priset hade man kunnat tillverka egna värmeslingor, ätit en lyxmiddag på stan och supit sig full flera gånger om. Det är inte dåligt vad dom kan suga folk på pengar!
Jag fick detta på garanti men tror att det igentligen kostade ca 1400kr för felsökning + montering + material .. :!:
flink skrev:Visst är det så .. (dock kanske inte supit sig full flera gånger men hajjar poängen..)psycho4fun skrev:Har haft samma problem med min bil, visade sig att det var avbrott i glaset (värmeslingan på baksidan antar jag) och fick detta utbytt.1400,-?!!! För det priset hade man kunnat tillverka egna värmeslingor, ätit en lyxmiddag på stan och supit sig full flera gånger om. Det är inte dåligt vad dom kan suga folk på pengar!
Jag fick detta på garanti men tror att det igentligen kostade ca 1400kr för felsökning + montering + material .. :!:
Enligt denna artikel: https://www.volvocars.com/[…]
Sant.. tror tyvärr inte att PDC-kuddar skulle[…]