Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av loizza
Jag skaffade en XC90 i november och Volvo säger till mig att jag måste komma in för en uppdatering. De säger att det kan ta upp till 3 timmar! Har någon varit med om detta tidigare? Jag vill liksom inte sitta i 3 timmar hos återförsäljaren eller betala för en Uber för att ta mig fram och tillbaka för ett problem som de behöver åtgärda.
av least
Du får en lånebil om det gäller en återkallelse.
Men du bör även få det om det rör sig om ett garantiärende.

Du får väl fråga?
av Xanthopteryx
Jag tror att de sger tre timmar för att vara på den säkra sidan, men det kan antagligen gå snabbare.
Tips:
Ta med lite lektyr att läsa, brukar finnas kaffe/te/varm choklad, något gott att mumsa på och ta en paus från vardagen.
av loizza
loizza skrev: mån 24 jul 2023, 14:47 Jag skaffade en XC90 i november och Volvo säger till mig att jag måste komma in för en uppdatering. De säger att det kan ta upp till 3 timmar! https://1921681001.id/ Har någon varit med om detta tidigare? Jag vill liksom inte sitta i 3 timmar hos återförsäljaren eller betala för en Uber för att ta mig fram och tillbaka för ett problem som de behöver åtgärda.
I got this,....
Ny stereo i min s40 2004

@nizzan ,

Köpråd volvo s60 t5

Bjud 35.000:- om det var så du hade vär[…]

Prinsessan Désirée V60 2025 PE

Grattis "kom-hem-tiil-oss-dagen" 1 &arin[…]

Damasker såg hela ut. Testade att plocka ur[…]