Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av V70BiFuel03
Thomas J skrev:Så här blev det i min bil.. :wink:

Bild
Bild

Mvh Thomas
Snyggt Thomas !

Du har precis gett mig ett tips på vad jag ska skaffa härnäst & det är samma växelspaksknopp som du har med träinlägg, passar ju skitbra med träratten.
av Psyko
Ja det var snyggt men varför monterar du inte en tunnelkonsol från en 05:a eller nyare oxå? Den är ju bara skruva dit i stort sett och skulle ju passa som handsken med det inlägget du har runt mittkonsolen.
Iofs skulle jag nog valt en träram med tanke på ratten och växelspaksknoppen :???:
av Thomas J
Därför att mittkonsollen till -05inte finns att köpa beg. jag har iallafall inte hittat nån. angående ramen så ska den bytas mot en träram.
av Micklo
Men en -05 konsoll passar inte, är en annan "vinkel" mot instrument brädan mm...
av Thomas J
Vilken bilskrot då? jag kollade senast idag och det fanns ingen vad jag såg. Det fanns 1 på Karstorp som var i fel färg och kostade 3500kr.
Mvh Thomas
Användarvisningsbild
av Xioz
Ha hört flera som beställt från skrotar för ca 1000-1200... Vet inte varför karstorp e så dyra, tror de har styck pris på alla delar medans de andra kör den som en komplett del.. kolla med JB ex.
Användarvisningsbild
av Mini_ice
Köpte min på jb.s för 520:- komplett med låda och sarg för växelspak! du Thomas du skulle inte kunna ta lite närbilder hur poanelen ligger mot radio,ecc och ut mot själva instrumentbrädan? Då jag tycker det inte är värt att skära sönder radio och ecc utan göra som du och bara klistra, men som sagt lite närbilder skulle uppskattas:D
av CANBus
Ismannen varför är det inte värt att skära sönder delarna?
jag vill gärna höra dina tankar kring detta, då folk bara matar på om att man e dum i hela huvet för att jag inte förstår varför man inte ska skära sönder panelerna. och dessutom först testa med trasiga grejjer som man måste köpa loss först.
Användarvisningsbild
av Mini_ice
Då det tog mig 4 månader att jaga fatt i en charcoal 803a så vill jag inte riskera att paja den, inte heller köpa loss delar för att testa på då jag inte tycker det är värt pengarna, men vill gärna ha den där alulisten, Men förstår väl på sätt och vis de som väljer att fräsa ner sina paneler och få ett orginalutseende på allt.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Dynamiska strålkastare?

Jag har tröttnat på min gamla XC60 oc[…]

Söker en beg? Här finns dem. https://www[…]

Larm går v70 -07

Den sensorn i taket ska jag ta en titt på d&[…]

Lånar denna tråd, Jag har haft problem[…]