Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Allinug
Förmodligen. Men det känns inte bra att en så orolig och lättkränkt man sitter på så stor militär förmåga.
Användarvisningsbild
av VolvoB20
Nu ropas det på förbud mot koranbränning. Bra, jag är på om vi samtidigt globalt förbjuder sådant som bibelbränning, flaggbränning, barnäktenskap, kvinnlig omskärelse, burka/niqab, stening, stympning, kvinnoförtryck, tortyr..

https://www.svt.se/nyheter/islamiska-ko ... ste-vidtas
Användarvisningsbild
av fjohan82
Den som gräver en grop åt andra.... :-o :party:

Användarvisningsbild
av Erik Å
Garva inte så mycket just nu, det ryktas att ryssarna har minerat kärnkraftverket i Zaporizhzhia och håller som bäst på att evakuera egen personal. 5:e juli nämns som ödesdatum.
Hoppas innerligt att det bara är rykten..
Användarvisningsbild
av Cotag
Vilket håll blåser det den 5e?

Frågan är om Putte verkligen är galen nog att smälla ett kk-verk som ligger typ 30-40 mil från eget territorium.
Användarvisningsbild
av lennarte
Cotag skrev:Vilket håll blåser det den 5e?

Frågan är om Putte verkligen är galen nog att smälla ett kk-verk som ligger typ 30-40 mil från eget territorium.
Han är galen nog, men klok nog att vänta på lämpligt väder.
Användarvisningsbild
av Allinug
Han borde ju inte vara dum nog att smälla det. Förmodligen använder han det för förhandlingar.
Användarvisningsbild
av Erik Å
Haha, utpressningen tar aldrig slut :-D
Dessvärre tror jag inte att det finns några genvägar in i EU, det är väl gängse ansökan och prövning som gäller? Lär väl finnas en procedur som alla måste följa? :-)
Användarvisningsbild
av lennarte
Erik Å skrev: mån 10 jul 2023, 14:18 Haha, utpressningen tar aldrig slut :-D
Dessvärre tror jag inte att det finns några genvägar in i EU, det är väl gängse ansökan och prövning som gäller? Lär väl finnas en procedur som alla måste följa? :-)
Visst finns det sådant. Turkiet kommer aldrig in i EU om reglerna ska följas. Det stupar bl.a på brist på mänskliga rättigheter. Ungern hade inte heller kunnat komma in med nuvarande precident och styrelse skick. Och det är nog flera länder son fått problem
  • 1
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 147

Fick nu OTA notis. Den installerar den senaste! I[…]

Det blidde en Autel AL549 som kommer nästa ve[…]

Är det någon som vet vilken BT versio[…]

Hej. Köpte mig en beg Volvo V60 T6 i slutet […]