- tor 22 jun 2023, 15:24
Polisinsats=anmälan är nedlagd kostnad, 396 kr=)
Bilbolagets butikspersonal skulle jag inte lita på om du inte får se sprängskissen eller bild på delarna, dom är numera helt värdelösa på att förstå sig på bildelar, känns mer som man anställt några influensers, ring Östersund om du vill verifiera Kalix (som kanske är duktiga) iaf några är fungerande varelser angående bildelar i Östersund (kanske alla, bor inte längre där, men ringer dit fortfarande). Ville köpa elkontakten i nutida till den elektriska handbromsen, erbjöds bromsslangen i mail (behövde tid att söka samt konsultera kolegor) efter 3 förklarande telefonsamtal med 2 olika personer...det är denna del du behöver! Jo tjena...ser mycket elektrisk ut...
Tragiskt men det verkar vara brist på kunnig personal, antagligen är skillnaden mot förr så är det inga som skruvat själva någongång längre som anställs. Nu svarar de i praktiken inte i telefonen längre utan hänvisar till mail, vilket är OK om det inte är en något mer krånglig produkt än bromsskivor som man frågar efter, Fick Haldexolja till bakaxeln också...suck det är en bakaxel sa jag då, det ska vara någonform av växellådsolja typ börja med 75w, nej det är denna du ska ha *stön*, då var jag inne i butiken...Börjar förstå varför Vparts finns, dessvärre har de inte alla saker.