Re: Associationsleken, är ni med? ;-P#1543911 av vetten - sön 11 jun 2023, 14:00 - sön 11 jun 2023, 14:00 #1543911 Ädelsten HaDe vetten Det är aldrig för sent att ge upp "ELLER"
Re: Associationsleken, är ni med? ;-P#1543915 av EbbevonVolvo - sön 11 jun 2023, 15:18 - sön 11 jun 2023, 15:18 #1543915 Ädelost Kör nu: Toyota bZ4X Executive 4WD BEV 73,1kWh batteri Mörkblåmet. Sålda VOLVO: XC 60 T5 Aut Classic Summum -17, Amazon -68, 142 GL -72, 142 DL -73, 245 GL -82, 745 GL -90, 945 SE -97, V60 T3 -12 Sålda övriga: Runt 30 olika bilar. Solceller 12,6 kWp Batteri 15kWh
Re: Associationsleken, är ni med? ;-P#1543916 av fjohan82 - sön 11 jun 2023, 15:18 - sön 11 jun 2023, 15:18 #1543916 Mögel Volvo V60 D4 MY17 aut. BSR Steg 1+, Summum, Electric silver, Polestar chassi/optimering, 19" Bor, H/K mm...
Re: Associationsleken, är ni med? ;-P#1543936 av EbbevonVolvo - sön 11 jun 2023, 17:59 - sön 11 jun 2023, 17:59 #1543936 Mög (skånskt ord som ofta förstärks med jä.la mög) Kör nu: Toyota bZ4X Executive 4WD BEV 73,1kWh batteri Mörkblåmet. Sålda VOLVO: XC 60 T5 Aut Classic Summum -17, Amazon -68, 142 GL -72, 142 DL -73, 245 GL -82, 745 GL -90, 945 SE -97, V60 T3 -12 Sålda övriga: Runt 30 olika bilar. Solceller 12,6 kWp Batteri 15kWh
Re: Associationsleken, är ni med? ;-P#1543940 av Micce1980 - sön 11 jun 2023, 18:23 - sön 11 jun 2023, 18:23 #1543940 Klyddig (omständig, bråkig på skånska) Kör: XC60 D4 Polestar Summum -14 viewtopic.php?f=51&t=153715 Föregående: V60 T4f OCR -12 http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 1&t=134393 Föregående V50 http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 1&t=112406 Skriv gärna Löst i rubrik el. liknande när problemet är avhjälpt samt vad som gjorde det i ett meddelande
Re: Associationsleken, är ni med? ;-P#1543972 av Hertsh - sön 11 jun 2023, 21:53 - sön 11 jun 2023, 21:53 #1543972 Ålarens (skånska för en fubbick) ;)
Re: Associationsleken, är ni med? ;-P#1543984 av Micce1980 - mån 12 jun 2023, 07:10 - mån 12 jun 2023, 07:10 #1543984 Balle (rumpan) Kör: XC60 D4 Polestar Summum -14 viewtopic.php?f=51&t=153715 Föregående: V60 T4f OCR -12 http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 1&t=134393 Föregående V50 http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 1&t=112406 Skriv gärna Löst i rubrik el. liknande när problemet är avhjälpt samt vad som gjorde det i ett meddelande
Re: Associationsleken, är ni med? ;-P#1543985 av fjohan82 - mån 12 jun 2023, 07:14 - mån 12 jun 2023, 07:14 #1543985 Översättning Volvo V60 D4 MY17 aut. BSR Steg 1+, Summum, Electric silver, Polestar chassi/optimering, 19" Bor, H/K mm...
Re: Associationsleken, är ni med? ;-P#1544093 av vetten - tis 13 jun 2023, 14:56 - tis 13 jun 2023, 14:56 #1544093 Google translate HaDe vetten Det är aldrig för sent att ge upp "ELLER"
Re: Associationsleken, är ni med? ;-P#1544251 av DorisParks - tor 15 jun 2023, 06:30 - tor 15 jun 2023, 06:30 #1544251 OnlyFans APK OnlyFans APK