I denna avdelning finns allt som har med motorarbeten och trimning att göra, vare sig de är enkla eller avancerade. Glöm INTE att skriva vad det gäller för bil, årsmodell samt motorbeteckning!

Moderator: Moderatorer

av Sevak
Vi är redan 7 st om alla är på bsr i växjö. Någon borde vara ansvarig för detta och ringa och snacka med dom. Någon som vill?

Tror faktiskt vi kan komma upp i 15-20 pers. Då borde vi få minst 20% rabbat.
Användarvisningsbild
av mattes
tracker skrev:är detta seriöst ?
http://www.blocket.se/vi/14310886.htm?ca=8_s
Ser väldigt skumt ut tycker jag....

BSR PPC är ju knuten till bilen, är det någon som har hackat den?
Nja bättre att köpa från BSR.
av Bobafett
Ni kan skriva upp en gubbe till! Bara att höra av sig om det börjar att dra ihop sig.
av totfof
Sevak skrev:Vi är redan 7 st om alla är på bsr i växjö. Någon borde vara ansvarig för detta och ringa och snacka med dom. Någon som vill?

Tror faktiskt vi kan komma upp i 15-20 pers. Då borde vi få minst 20% rabbat.
Jag har ca två timmar till Växjö så för mig är det inga problem iaf :D

Jag kan gott och väl vara lite samordnare för det här om det inte dyker upp någon annan som har bra kontakter med firman.

Känns väl, rent spontant, som att man ska satsa på att genomföra det här framåt mars-april? Det borde väl ge alla rimlig tid att smörja frugan och skaka fram pengar till kostnaden.
Användarvisningsbild
av gundj
Jag tänkte slâ till pa en PPC till den taklösa.
Men jag har lite svârt med tidsplanering, blir det en veckodag kan det köra ihop sig.
av totfof
gundj skrev:Jag tänkte slâ till pa en PPC till den taklösa.
Men jag har lite svârt med tidsplanering, blir det en veckodag kan det köra ihop sig.
Nu vet jag inte hur stor kapacitet en BSR-firma har men om vi blir en 15-20 st så kanske vi alla inte kan göra det samma dag?

Rent spontant känns det väl som att det får bli fredag-lördag eller nåt sånt.

Hursom, jag tar på mig att ta en kontakt med BSR i växjö och kolla upp med dom om de överhuvudtaget är intresserrade av att göra en deal. Återkommer med svar.
av totfof
Fick svar på min förfrågan:
bsr skrev:Det är som du säkert förstår lite svårt för oss att prata om en ev.rabatt utan mera information.
Men någonting "utöver det vanliga" kan vi säkert erbjuda er vid t.ex ett "Öppet hus". eller liknande. Återkom gärna med mer info till mig om detta verkar intressant så kan i titta lite på datum mm.
Alltså får vi göra så här: de som är intresserade får posta här en gång till och skriva vad de har för bil, årsmodell etc. Kan ni lägga till vad för slags trim ni är intresserade av så är det ju en jättebonus. Återigen, det här är ju såklart på inget sätt bindande utan bara ett sätt att få in info så vi kan få en någorlunda korrekt offert.

Jag börjar:

V70 2.5T -05
PPC Tuning Steg 1 (kostar 7900 utan rabatt)
Användarvisningsbild
av gundj
totfof skrev:Fick svar på min förfrågan:
bsr skrev:Det är som du säkert förstår lite svårt för oss att prata om en ev.rabatt utan mera information.
Men någonting "utöver det vanliga" kan vi säkert erbjuda er vid t.ex ett "Öppet hus". eller liknande. Återkom gärna med mer info till mig om detta verkar intressant så kan i titta lite på datum mm.
Alltså får vi göra så här: de som är intresserade får posta här en gång till och skriva vad de har för bil, årsmodell etc. Kan ni lägga till vad för slags trim ni är intresserade av så är det ju en jättebonus. Återigen, det här är ju såklart på inget sätt bindande utan bara ett sätt att få in info så vi kan få en någorlunda korrekt offert.

Jag börjar:

V70 2.5T -05
PPC Tuning Steg 1 (kostar 7900 utan rabatt)
C70 -01 2,3 T5 PPC steg 1. (ev steg 2 om rabatten blir rejäl).
av Sevak
Jag tycker vi gör det någon gång i mars. Kan alla dagar bara ta ledig från jobbet.

Volvo S80-07 2.5T PPC Steg 1 7900:-
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 17

?

En hypotetisk faktor att ev ta med i beräknin[…]

Jag har en 2017 S60 med 11800 mil varav 10 000mil[…]

V90cc vibrationer

Är ett ganska känt fenomen, se denna gig[…]