- mån 15 maj 2023, 09:59
Eller förlåt, jag borde sluta engagera med troll.
Alternativt läser du på hur statistik och dylikt fungerar innan du fortsätter yttra dig.
Eller, ännu bättre! Så presenterar du din forskning på ämnet som gör dig till en bättre expert än experterna
Robbi skrev:Hur gamla dem är spelar väl ingen roll?Lockis skrev:Då elbilar är relativt nya så är nog inte sista ordet sagt ännu. Vi får se om några år.Robbi skrev: ↑tor 11 maj 2023, 13:54 Ingen aning, tycker inte att det är en viktig fråga just nu. Jag kör ju bensin. Jag skrev också att jag njuter av den sista "riktiga Volvon" som inte är Hybrid, fastbegränsad etc. Sedan skrev jag också att jag så småningom säkert kommer att sitta i en elbil, då utvecklingen knappast går att stoppa.Rimligtvis borde väl MSB vara dem som vet? Men du menar att du vet bättre?
När det gäller bilbränder, tror jag inte sista ordet är skrivet om det. Vissa skriver att det är värre med elbilbrander, andra at det är en myt. Vi får väl se.
Eller förlåt, jag borde sluta engagera med troll.
Alternativt läser du på hur statistik och dylikt fungerar innan du fortsätter yttra dig.
Eller, ännu bättre! Så presenterar du din forskning på ämnet som gör dig till en bättre expert än experterna

Kör: Hyrbil
Körde: V60 T6 Recharge Dark Ultimate -23, V90 T6 Recharge Inscription, V60 D4 AWD R-Design -20 V60 D4 Momentum Pro -19, XC70 Classic Summum D4 AWD, V60 D3 Summum -17, Opel Astra Sports Tourer
Körde: V60 T6 Recharge Dark Ultimate -23, V90 T6 Recharge Inscription, V60 D4 AWD R-Design -20 V60 D4 Momentum Pro -19, XC70 Classic Summum D4 AWD, V60 D3 Summum -17, Opel Astra Sports Tourer