Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av leiwi
bem skrev:Humor är ett bra sätt att se sånt här på.
Man kan tycka en sån sak som det här är en ”skitsak” men det är inställningen hos det eller de företag som borde rätta till det hela som jag retar mig på. Nästa gång kan det vara nåt viktigare de skiter i att göra nåt åt, på flera månader.
En av de saker som kännetecknar ett bra företag, tycker jag, är att man rättar till fel man ansvarar för, inom rimlig tid.
Ja precis så är det ju ,att fel kan uppstå är ju helt ok , men att bara skita i det och inte göra något gör mig fly förbannad
Jag har i dag fått ett nytt mejl från Here där dom påstår att dom inte fått någon "felanmälan "från Volvo och Volvo känner ju till detta sedan i början av December 22, det gör mig förbannad , vilket jag även talat om för dom!
Användarvisningsbild
av leiwi
När jag mejlade Here och dom fick kännedom om problemet så kom en nu karta på en vecka .
Och dom vidhåller att dom fick kännedom om felet via mitt mejl ..... Vad har volvo gjort i fem månader?

Version 1420 finns nu för nedladdning och vi får hoppar att problemet är löst
Användarvisningsbild
av leiwi
Kanon jag har inte haft möjlighet att testa men vad bra , felet var tydligen inte så svårt att att rätta till , hade Volvo gjort sitt jobb och kontaktat Here direkt så skulle ju felet varit åtgärdat före jul!!!
Riktigt urdåligt av Volvo att inte ta tag i problemet på 5 månader!
Användarvisningsbild
av Ted68
Härligt att det äntligen är klart.
Har även mejlat till Here om deras Navigations App rätt många gånger (6) och äntligen förstår supporten vad jag menar.

Fick detta svar idag :-)

Hi Ted,

Thanks a lot for your answer!
Now it was very clear what is the issue. Thank you so much for helping us here. We've just forwarded this case to our teams, who will now investigate why the warning is being triggered in this situation.
As soon as we have any further questions or news about it, we'll let you know.

Feel free to contact us in case of any other questions in this meantime!
Best regards,
Giovanna.
Användarvisningsbild
av js1
Man vill ju inte tro att det gått till så här, det är ju fan skandal. Nån som orkar maila nån motortidning?
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 18

Brukar det inte finnas möjlighet i dagens el[…]

Pilot Assist - finns det olika?

Min 2019 lägger av i 140 km/h, tror jag det &[…]

Carplay trådlöst?

Jag har själv sökt svar och lösning[…]