Moderator: Moderatorer
berrabus skrev: ↑mån 03 apr 2023, 16:19 Då kan jag meddela att det är olika fjädrar på en XC70 Dynamic/Sport och en vanlig XC70.Vilka fjädrar ? mest för förebyggande syfte IFALL någon med XC70 Sport/Dynamic i framtiden frågar på forumet så finns svaret på forumet
Trodo har listat ut vilken fjäder jag skall ha vilket är samma som XC60 R-design.
UnleashFusion skrev: Vilka fjädrar ? mest för förebyggande syfte IFALL någon med XC70 Sport/Dynamic i framtiden frågar på forumet så finns svaret på forumetOEM 31290325 och valde Lesjöfors 4095875![]()
Gabriel skrev:Jag bytte fjädrar fram på min XC70 dynamic/sport -16De som du använde var de som dök upp att de skulle passa så det går säkert alldeles utmärkt.
Jag satte dit Lesjöfors 4095844, och kan inte påstå att jag märker någon skillnad mot original. Höjden från skärmkant till garagegolv blev oxå densamma före och efter bytet.
Gabriel skrev:Jag bytte fjädrar fram på min XC70 dynamic/sport -16Btw, vad har du för fjäderspännare?
Jag satte dit Lesjöfors 4095844, och kan inte påstå att jag märker någon skillnad mot original. Höjden från skärmkant till garagegolv blev oxå densamma före och efter bytet.
Hej! Jag har lite spridda ytliga rostangrepp p&ar[…]