- fre 30 nov 2007, 00:15
Hej,
Mycket bra forum! Har läst en hel del ikväll. Själv är jag en mycket nöjd(än så länge) ägare till en V70 II 2.5T. Fick min bil för ngr veckor sedan och är verkligen super nöjd. Dock så måste jag hålla med om inläggen om att den är SLÖ!
Dessutom betyyyydligt slöare än min gamla 2.5T(-04-)
Jag har funderat lite på att "chippa" den. men är förstås lite osäker och lite "kärring" om jag ska vara ärlig, bilen var trots allt inte gratis!
1. Nybils garantin ryker! (bara det är anledning till att låta bli!)
2. skadar man bilens div. delar om man chippar den till högre effekt? eller är det bara bullshit! (eg. lådan, har en aut.)
3. Vad kan det dyka upp för problem?
4. Rekommenderas det???????
Mycket tacksam för måååå...nga svar, då jag är så osäker som man kan vara!
Mycket bra forum! Har läst en hel del ikväll. Själv är jag en mycket nöjd(än så länge) ägare till en V70 II 2.5T. Fick min bil för ngr veckor sedan och är verkligen super nöjd. Dock så måste jag hålla med om inläggen om att den är SLÖ!
Dessutom betyyyydligt slöare än min gamla 2.5T(-04-)
Jag har funderat lite på att "chippa" den. men är förstås lite osäker och lite "kärring" om jag ska vara ärlig, bilen var trots allt inte gratis!
1. Nybils garantin ryker! (bara det är anledning till att låta bli!)
2. skadar man bilens div. delar om man chippar den till högre effekt? eller är det bara bullshit! (eg. lådan, har en aut.)
3. Vad kan det dyka upp för problem?
4. Rekommenderas det???????
Mycket tacksam för måååå...nga svar, då jag är så osäker som man kan vara!