- tor 01 sep 2005, 23:38
Har en 245 -88. Största problemet är att det inte finns något halvljus. I "noll läge" lyser positionsljusen, men då knappen vrids åt höger till läge på, slocknar allt inklusive instrument belysning! Dock fungerar ljustutan. Har bytt någon slags relädosa som sitter till vänster i motorrummet samt inspekterat ljusbrytaren innuti, allt utan framgång. Vad kan detta bero på?
Till detta kommer ett annat problem: Glödlampan i bromsljuset som sitter i bakrutan går söner hela tiden! Vad göra?
Har även ett till problem, men det är under kontroll.
Det började med att batteriet laddade ut. Efter lång tid relaterade jag det till att det var centrallåset som tjuvdrog ström. Således tog jag bort säkringen----> ingen mer urladdning. Men heller ingen klocka och kupé belysning. Finns det ett enkelt sätt att åtgärda detta? (vill gärna ha en klocka som fungerar)
Jaha!
Här står jag lite villrådig.
Någon ide´, någon?
Till detta kommer ett annat problem: Glödlampan i bromsljuset som sitter i bakrutan går söner hela tiden! Vad göra?
Har även ett till problem, men det är under kontroll.
Det började med att batteriet laddade ut. Efter lång tid relaterade jag det till att det var centrallåset som tjuvdrog ström. Således tog jag bort säkringen----> ingen mer urladdning. Men heller ingen klocka och kupé belysning. Finns det ett enkelt sätt att åtgärda detta? (vill gärna ha en klocka som fungerar)
Jaha!
Här står jag lite villrådig.
Någon ide´, någon?