Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av ÖIVIN
Nej tyvärr har jag inte vida. Ska snart sälja bilen och tänkte att det inte är värt att kosta på ett vidakit. Kanske det blir att sälja bilen med felen men det hade varit intressant att veta vad som är fel ändå.
av ÖIVIN
Då har jag köpt en vida dice men tyvärr fungerar inte programmet riktigt tyvärr. Troligtvis misslyckades jag med installationen för när jag ska logga in på vida så registreras inga tecken. Får väl söka på problemet i en annan tråd. Suck. Återkommer här när jag kommer vidare.
av dannesk
dannesk skrev:778timmar brinntimmar nu på värmaren, det börjar närma sig. Kanske jag kommer till 800timmar innan jul och får en otrevlig julklapp. :-D
Kan meddela att jag precis kollade räknaren i brännaren, 861 brinntimmar ligger den på nu och fullt fungerande.
av skarj
Gött! Och allt annat är ju orimligt.
Får hoppas att det kommer en rimlig lösning för VOC när 2/3G fimpas, något som annars berör mig och många andra. Just för möjligheten att enkelt starta dieselvärmaren, övriga VOC är tämligen ointressant för mig.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
Nästa elbil från Volvo?

Jag gillar den utvändiga designen, lite kombi[…]

..Letade efter det idag men måste gå[…]

Ja det är bra poänger, nu har jag ju ial[…]

Packbox fræmre på vevaxel

Hej! Tænker byta kamrem/V.P på min V60[…]