Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Blikkboksen
Noen som har fått denne i bilen sin?

Oppdateringer i programvare 2.7
• Forbedring av stabiliteten til infotainmentsystemet.
• Farre forekomster av at den overste statuslinjen mangler pà midtdisplayet.
• Farre forekomster av at
klimabetjeningselementer mangler i midtdisplayet etter en tilbakestilling av systemet.
• Losing pa problem med at sokefeltet
Google Maps noen ganger mangler.
• Losing pa et problem med at lyset pa girspakkulen i krystall fortsetter ä lyse nar man forlater bilen.
• Forbedringer i fjernstart av motor.
• Mindre forbedringer i
veiskiltinformasjonens noyaktighet.
• Okning av tilgjengeligheten til forerstottefunksjoner.
• Justering av optimering av drivlinje.
• .
av Camelen
Den är inte släppt som OTA ännu, kommer närmaste veckorna. Vill man ha den så är det på Volvo verkstad som gäller för nu.
av Felix1801
Camelen skrev:Den är inte släppt som OTA ännu, kommer närmaste veckorna. Vill man ha den så är det på Volvo verkstad som gäller för nu.
Jag uppdaterade förra veckan och fick 2.6 då. På verkstad. Tog ett dygn att få ordning på den uppdateringen. Jätte problem att få in den. Sjukt att 2.7 kommer ett par dagar senare bara.
av Lockis
Fick 2.7 idag. Ingen koll på förändringarna ännu.
av Lockis
TurboDanneV70 skrev: tor 23 feb 2023, 06:52
Lockis skrev:Fick 2.7 idag. Ingen koll på förändringarna ännu.
OTA eller hade du bilen inne på verkstan?
Bilen på verkstad för vibrationer och kassa låskistor. Fick uppdatering på köpet (och spolarvätska!)
Användarvisningsbild
av sewen
Gäller denna uppdatering bara 60-serien och om inte är det bara till google? (Har v90CC med sensus)
Frågar för ska in och serva bilen om nån vecka och vore ju surt att missa senaste uppdateringen precis.
Användarvisningsbild
av bem
sewen skrev: fre 24 feb 2023, 10:59 Gäller denna uppdatering bara 60-serien och om inte är det bara till google? (Har v90CC med sensus)
Frågar för ska in och serva bilen om nån vecka och vore ju surt att missa senaste uppdateringen precis.
Du kan kolla vad det finns för senaste uppdatering till en Sensusbil som din Volvo på Volvo Cars hemsida, Kundsupport, Mjukvaruuppdateringar, välj din bilmodell och årsmodell.

När det är versionsnummer på en uppdatering som t.ex. "2.7" så är det bara för Volvo Google-bilar, Sensusbilarna har uppdatering som anges med datum (månad och år).
B230F går fett

Nej asså jag vet inte undrade bara om jag ka[…]

Fel efter byte VVT

Hej! Har du återfjädrande drev? Tä[…]

Ta bort motorn från oket och kolla om dina s[…]

Tror det är en 10 mm. Jag bara provade med n&[…]