Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Pachipachihand
Så blev det äntligen dags att skriva på alla papper idag,en V70 II T6 AWD automat med sportläge, samt summon utförande föll lotten på framför XC70, tänkte att AWD får jag ändå och har inget behov att sitta högt och gunga fram på vägarna.

Titanium grå metallic och quartzgrå läder.

Hastighetsservo
Subwoofer
Nyckellöst startsystem
Blåtand

är några av tillbehören som jag kommer på just nu i mitt glada tillstånd.
Användarvisningsbild
av Loner
Trevligt, jag är inte alls avundsjuk :P

/L
Användarvisningsbild
av Nexus
Grattis :!: själv får man aldrig råd med en sådan bil :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Men du gjorde ett bra val. jag titta på en T6 idag på bilia för den hade snygga fälgar. :lol: 5 vridna ekrar är det orginal på T6????
Senast redigerad av 1 Nexus, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
grammse skrev: 5 vridna ekrar är det orginal på T6????
Inte det, kostar 5900 ´extra..

/Kalle
av jbl
Grattis till en härlig bil :-)
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Förresten... GRATTIS till bilen! (R)

/Kalle
av Pachipachihand
Fick tyvärr avslag av min chef in i det sista pga miljösjäl på T6:an känns rätt surt, men det känns samtidigt fel och deppa över att få en ny bil som heter xc70 D5 Summon med följande utrustning: (leverans i slutet av januari)

Bild
av Moody
Pachipachihand skrev:Fick tyvärr avslag av min chef in i det sista pga miljösjäl på T6:an känns rätt surt, men det känns samtidigt fel och deppa över att få en ny bil som heter xc70 D5 Summon med följande utrustning: (leverans i slutet av januari)
Är nog inget att deppa så mycket över nej, vad valde du för klädsel och vxl-låda?

Du verkar ha skippat Keyless-drive den här gången, varför?
av Bitez
12% rabatt!!!! Det var som f------------n

hmmm... hur mycket kan man pruta egentligen som privatkund då????

Jag trodde att jag hade fått en kraftig rabatt, dock så är det inte 12%!!!
Företag förstår jag ju med ramavtal o dyl. dock så undrar jag var det normala är för privatkunder... hmmm... undra om man ska känna sig blåst... ;)
av Pachipachihand
Jag körde manuell låda då jag hört så mkt dåligt om automat. När jag ändå valt en diesel bil vore det dumt att förstöra en redan bra bränsleekonomi.Blev klädsel softbeige.Tog även valet att få mörk instrument panel och även ratt. Hoppas det ser bra ut med modernwood. Skippar keyless,läste här i en tråd att man säkert kan vara utan trycka på handtaget eller på fjären gör ju ingen skillnad,lägger pengarna på att köpa andra fälgar till bilen istället.

Juste jag får bilen i slutet på januari kanske tidigare,bilder utlovas sen:)

Hej. Här om dagen pratade jag med någon[…]

Hur tar jag ut felkoder på en 96a?

Vanligaste felen är för lite gas, shimsa[…]

Volvo on call och GSM

Pratade med Volvo om det och de låter inte[…]