Här kan du länka till intressanta filmer och bilder . Du kan även ladda upp bilder via Forumbilder.se

Moderator: Moderatorer

av peter w
:D Ja riktigt snyggt inget överdrivet :wink: Fronten den ska jag bara ha :D

Bild
Bild

Dem har oxå en riktigt snygg grill som skulle passa kanon :D

Bild

Ja varför inte köra samma galler i underkant :wink: Snyggt :D

Bild
Användarvisningsbild
av Brainy
Tyvärr är ju realcar kända för att ha rejält dålig passform men nog såg det snyggt ut!

mvh
Anders
av Atenza
Jag fastnade verkligen för vingen och fronten..
Användarvisningsbild
av Nexus
Brainded skrev:Tyvärr är ju realcar kända för att ha rejält dålig passform men nog såg det snyggt ut!

mvh
Anders
Jag har köpt vingar på REALCAR , bakboxar till min v70 och allt har passat utan problem. Monterade vinge på min brors 9-3 SS och den passade klockrent har även monterat en EVO vinge på en 9-3 -99 utan några som hellst modifikationer av vingen. ...MEN när vi kom till frontläppen på brors 9-3ss då blev det till att slipa för att få den sitta jämnt och fint och sedan göra alla hål för plasten under motorn mm mm .
Så att frontläppen skulla vara utprovad och ha bra passform :???: haha där bet de sig själva i tungan :x
Användarvisningsbild
av Biggen
Var på mässan å pratade med dem, då sa dom att man inte skulle behöva göra något utom lack. Hoppas dom håller vad som låvats.
/B
Användarvisningsbild
av Nexus
Biggen skrev:Var på mässan å pratade med dem, då sa dom att man inte skulle behöva göra något utom lack. Hoppas dom håller vad som låvats.
/B
Ja de är ju grundlackade och "klara för topplack". Det blev min lackerare varse om :evil: när det krackulera och han fick slipa ner allt och lägga ny grundfärg sen lägga på en topplack.
Numera slipar han ner mina prylar direkt och på med ny grund och sen lack.
Ta bort midjelist XC70

Ja jäklar, den videon ska man nog inte anv&au[…]

Välkommen ut i trafiken

Så var det fixat, tog inte många minut[…]

Då är du i gott sällskap. Vå[…]

Hade samma på min,var lilla batteriet som va[…]