- fre 06 jan 2023, 21:05
XC70. D5. 2011
Vida förklarade att två av glödstiften är trasiga. Tror det var tre och fyra.
Jag har tagit ur dom och mätt dom. Vida hade rätt. Två stift är trasiga.
Jag ska byta ut alla fem till nya imorgon (lördag)
Jag har inte märkt nått konstigt alls. Borde det inte märkts på nått sätt att två glödstift varit trasiga?
Har varit lite ojämn tomgång vid start men det var även i somras.
----------------------------
Skulle vilja flytta lampan lampan för helljuset för ratten hamnar i vägen om jag sänker den till det bekvämaste läget.
Kan man byta intsumentbräda eller nått?
Skulle även vilja flytta nackstödet bakåt. Har inte hittat nått sätt att göra det.
När jag ändå håller på så skulle det inte göra nått om förarstolen gick att skjuta bakåt ett antal centimeter.
Jag är bara 180cm lång men volvos stolar och förarplats är inte helt genomtänkta. Gamla 240 från 70-talet hade skönare stolar...
Vida förklarade att två av glödstiften är trasiga. Tror det var tre och fyra.
Jag har tagit ur dom och mätt dom. Vida hade rätt. Två stift är trasiga.
Jag ska byta ut alla fem till nya imorgon (lördag)
Jag har inte märkt nått konstigt alls. Borde det inte märkts på nått sätt att två glödstift varit trasiga?
Har varit lite ojämn tomgång vid start men det var även i somras.
----------------------------
Skulle vilja flytta lampan lampan för helljuset för ratten hamnar i vägen om jag sänker den till det bekvämaste läget.
Kan man byta intsumentbräda eller nått?
Skulle även vilja flytta nackstödet bakåt. Har inte hittat nått sätt att göra det.
När jag ändå håller på så skulle det inte göra nått om förarstolen gick att skjuta bakåt ett antal centimeter.
Jag är bara 180cm lång men volvos stolar och förarplats är inte helt genomtänkta. Gamla 240 från 70-talet hade skönare stolar...
- By klacken