Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Andreas2
Vid byte av telefon fick jag inte till det att ansluta den nya telefonen till bilen! Tänkte därför att det var smart att radera min profil i bilen och börja om från början! Det verkar inte varit så smart för nu är jag helt lost!
Nu finns det ingen meny som heter profiler i googlesystemet och jag verkar också vara utloggad från google!
Någon kunnig som vet hur jag ska gå till väga?
Enligt appen ska jag gå in i inställningar och profiler på centerdisplayen i bilen!
av LJN
Jag gissar på att om du har ny telefon så får du ta allt från "början" Se och läs: https://www.volvocars.com/se/support/to ... n-till-bil
Min bilsäljare hjälpte mig och det tar en stund och du måste som sist även godkänna alla rättigheter mm. Åtminstone på Iphone så får du inte ha för många flikar öppna i bakgrunden som stör installationen.
av Andreas2
Problemet är att jag verkar ha plockat bort min profil som var "admin" och nu kan jag inte ens börja om från början. Hittar ingen möjlighet till fabriksåterställning!
Menyraden profil är helt väck under inställningar! :-(

Tror jag hittade uttaget du snackade om. Det ger 1[…]

Motoroljenivå

Jag bytte oljestickan på en V60AWD D4 fö[…]

Välkommen ut i trafiken

Varit ner och fått igång kylan i bilen[…]

Den borde ju verkligen fått heta ID.7. Ja […]