- tis 16 feb 2021, 10:49
#1430221
Hederlig låsolja brukar ju vara att rekommendera. WD40 och liknande produkter har en mer rengörande än långtidsverkande smörjande förmåga så de bör man vara lite försiktig med, det är helt enkelt för lite olja i dom.
Ju oftare jag tankar desto roligare har jag haft det!
S60 2.4D Classic MY08: Bruks
XC40 T4 AWD Inscription MY22: Bruks med puts
S60 2.4D Classic MY08: Bruks
XC40 T4 AWD Inscription MY22: Bruks med puts
- By SvenskTiger