- sön 04 dec 2022, 15:43
Jag köpte lösa gummin från en Volvo-verkstad. Funkar galant. Tack för tipsen!
Moderator: Moderatorer
wahlin skrev: ↑tor 08 dec 2022, 23:16 Hejsan!Vill du dela med dig varför du vill byta allt och inte bara gummit?
Dags för mig att byta torkarblad också men jag tänkte byta hela torkarbladen (ej bara gummit).
Jag vet att jag har eluppvärmda spolarmunstycken med integrerad spolning, men jag är osäker på om torkarbladen i sig är eluppvärmda. Därav vet jag inte vilka torkarblad jag ska köpa.
Tror mig ha sett en bild här i forumet tidigare på hur det ser ut med kablar om man har/inte har eluppvärmda torkarblad. Är det någon som har koll och kan guida mig?
Mvh
wahlin skrev:Hejsan!Skicka mail till
Dags för mig att byta torkarblad också men jag tänkte byta hela torkarbladen (ej bara gummit).
Jag vet att jag har eluppvärmda spolarmunstycken med integrerad spolning, men jag är osäker på om torkarbladen i sig är eluppvärmda. Därav vet jag inte vilka torkarblad jag ska köpa.
Tror mig ha sett en bild här i forumet tidigare på hur det ser ut med kablar om man har/inte har eluppvärmda torkarblad. Är det någon som har koll och kan guida mig?
Mvh
Bempo skrev:... Så enkelt att byta bara gummibladet. Finns ingen anledning köpa komplett blad.Håller fullständigt med.
Hur tvingade bilen dig att köra på be[…]