Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Satte filtfötter på värmaren och placerar den på armstödet mellan framstolarna. Justerade filtfötterna så att varmluften riktas mot vindrutan. När jag kör iväg tar jag värmaren och lägger på golvet i baksätet. Har eluttag i kupén. Fungerar klockrent. Inga larm, behöver ej justera larmnivå och inga taperemsor framför sensor. Har använt detta system i flera år.
OssianF skrev: lör 03 dec 2022, 09:41 Satte filtfötter på värmaren och placerar den på armstödet mellan framstolarna. Justerade filtfötterna så att varmluften riktas mot vindrutan. När jag kör iväg tar jag värmaren och lägger på golvet i baksätet. Har eluttag i kupén. Fungerar klockrent. Inga larm, behöver ej justera larmnivå och inga taperemsor framför sensor. Har använt detta system i flera år.
Samma här. Funkar perfekt. Och eftersom luften riktas mot framrutan börjar den avfrostas nästan omedelbart. (Kanon med dagens elpriser)

Jag har haft en tanke på just kolen och t&au[…]

Råd vid punktering

Verkstäderna är skyldiga att ta av d&a[…]

Fick underkänt på fästet för […]

EX60

Jag har byggt flera stycken. Det stör mig at[…]