- lör 12 nov 2022, 00:36
Jag har 2st Biltema AGM i mina bilar, installerat säkert 8-10st i bekantas bilar och jag vet ett stort antal som sitter i bilstrereobankar med höga strömuttag utan problem. Skulle nog lätt rekommendera ett Biltema AGM utan problem baserat på pris och garantin.
Testade mitt snart 3år gamla Biltema 95Ah AGM tidigare ikväll. Kan inte klaga på kapaciteten vid belastningstest, 96%. Använder frekvent dieselvärmaren 2-4 ggr dagligen på vinterrn, laddade senast i maj.
IMG_0945.JPG (806.54 KiB) Visad 401 gånger
apersson850 skrev:Är det bara två veckor gammalt så gå dit och reklamera.Precis det är ju ett garantianspråk om det är 2veckor gammalt, och då inte en referens att alla Biltema batterier är dåliga bara detta.
Men det går att förstöra ett friskt batteri på kortare tid än så.
Jag har 2st Biltema AGM i mina bilar, installerat säkert 8-10st i bekantas bilar och jag vet ett stort antal som sitter i bilstrereobankar med höga strömuttag utan problem. Skulle nog lätt rekommendera ett Biltema AGM utan problem baserat på pris och garantin.
Testade mitt snart 3år gamla Biltema 95Ah AGM tidigare ikväll. Kan inte klaga på kapaciteten vid belastningstest, 96%. Använder frekvent dieselvärmaren 2-4 ggr dagligen på vinterrn, laddade senast i maj.
Bilagor
XC60 Classic D4 AWD Polestar R-Design MY17 - Aut - Passion Red
Tidigare: V70 2.5FT R-Design MY11 - Man - Passion Red
Tidigare: V70 2.5FT R-Design MY11 - Man - Passion Red
- By toppo