- tis 08 nov 2022, 11:37
Är bonusen avgörande om man ska beställa elbil så få år man väl köpa en billigare elbil
Moderator: Moderatorer
volvofantast skrev:Är bonusen avgörande om man ska beställa elbil så få år man väl köpa en billigare elbilJa, eller en bil som inte är driven av el.
volvofantast skrev: ↑tis 08 nov 2022, 11:37 Är bonusen avgörande om man ska beställa elbil så få år man väl köpa en billigare elbilJag privatleasar för jag inte vill ta ett billån och försämra min uc för framtida bostadsköp, ”måste” såldes byta bil vart tredje år.
Sevir skrev:Ett billån från idag bör inte påverka din möjlighet att köpa bostad om 3 år.volvofantast skrev: ↑tis 08 nov 2022, 11:37 Är bonusen avgörande om man ska beställa elbil så få år man väl köpa en billigare elbilJag privatleasar för jag inte vill ta ett billån och försämra min uc för framtida bostadsköp, ”måste” såldes byta bil vart tredje år.
Moody skrev:Verkar som tex Bilia väntar sig en viss anstormning av kunder idag, de har extraöppet till 20 ikvällSåg någon annons på FB från någon handlare som skulle ha öppet till 24
Troligen en 2013 XC70, som hör hemma här[…]