Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Drekkus
Lockis skrev: tis 25 okt 2022, 13:24
Drekkus skrev:Tillbaka till v.46 igen. Betyder väl att den kommer börja byggas nästan denna veckan?
Osäkert, hört att man ska ha produktionsstopp v.44 ca 2v innan beräknad leverans så brukar bilen byggas. Jag har också leverans v.46 vilket enligt mina tidigare erfarenheter betyder att bilen byggs v.44 (som nu har produktionsstopp).
Ändrad till vecka 47 igen så det har du rätt i.
av Lockis
Tobbfen skrev: fre 28 okt 2022, 22:13 Beställde en V60 R-desigen Pro Edition i November föra året på måndag är det dags att få hämta den.
Oj, det var ingen kul leveranstid. Jag hade möjlighet på en PRO också. Som man sa skulle levereras innan sommaren. Kanske var en bra idé att jag hoppade över.

Kan inte vara kul för Volvo anställda att behöva bygga bilar med både sensus och Google.
av Lockis
Tobbfen skrev: fre 28 okt 2022, 22:40 Det blir inte en Sensus bil utan en Google
Ahh! Då får du en MY23 ultimate med extra allt 😉😁
av Lockis
Någon som beställt och fått sin nya bil levererad sedan man bytte sida från Min Volvo?
Kommer det någon ny status efter "Din bil är byggd och redo att lämna fabriken."?
Förr fick man både mail och info kring transporten av bilen, samt vilken fabrik bilen blivit byggd i.
av Lockis
Mpettersson skrev:Sista som stod på min var att bilen är på väg till din bilhandlare.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Åh neeeej, har jag fått en Gent bil?! Eller har man problem med leveranser från GBG igen?
av ThorHammer
Lockis skrev: mån 31 okt 2022, 20:59 Någon som beställt och fått sin nya bil levererad sedan man bytte sida från Min Volvo?
Kommer det någon ny status efter "Din bil är byggd och redo att lämna fabriken."?
Förr fick man både mail och info kring transporten av bilen, samt vilken fabrik bilen blivit byggd i.
Här är en länk:https://www.volvocars.com/se/leveransinformation
  • 1
  • 276
  • 277
  • 278
  • 279
  • 280
  • 314

Volvos rekommendationer hittar du via länken […]

GAS Kondensator 1F

Jag besvarar absolut INTE Pm över sidan. He[…]

Denver Cau 415 Flexibel