Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Calvinator
Hej på er. Jag börjar bli lite konfunderad på min orderbekräftelse på en XC90 Recharge. Det står nämligen att jag har ryggmassage som option men jag har ju valt svart innertak med vanliga nappastolar och då kan man inte konfigurera massage vad jag kan se. Har ryggmassage funnits tidigare med den optionen eller har min återförsäljare gjorr fel när dom gjort sitt OE?
Bilagor
Screenshot_20221014-204455_Adobe Acrobat.jpg
Screenshot_20221014-204455_Adobe Acrobat.jpg (514.81 KiB) Visad 1328 gånger
av UnleashFusion
Calvinator skrev: fre 14 okt 2022, 20:53 Hej på er. Jag börjar bli lite konfunderad på min orderbekräftelse på en XC90 Recharge. Det står nämligen att jag har ryggmassage som option men jag har ju valt svart innertak med vanliga nappastolar och då kan man inte konfigurera massage vad jag kan se. Har ryggmassage funnits tidigare med den optionen eller har min återförsäljare gjorr fel när dom gjort sitt OE?
Valde du plus eller ultimate version? har du valt ultimate så finns det en option/tilval att köpa till massagefunktion för 17700kr.
av UnleashFusion
Calvinator skrev: fre 14 okt 2022, 21:39 Ultimate men då blir det ljust innertak när man väljer det idag
utifrån bilderna ser jag svart innertak, vare sig man väljer ultimate bright/dark - väljer man blond-interiör får du ljusttak,
i ditt fall :
Nappaläder/perforerat nappaläder i Charcoal till interiör i Charcoal
+ 14 000 kr

Formade Contour-säten i exklusivt nappaläder i Charcoal med delar i perforerat nappaläder till en färgmatchad interiör i Charcoal med svart innertak. Aluminiumdekoren Metal Mesh, sportratt och en växelspak i kristall förstärker den exklusiva, dynamiska känslan i bilen. Du bör kolla i din orderbekräftelse ifall dom lagt extra kostnad för massagefunktionen då det är tillval. Hade du däremot valt ventilerat-stolar så läggs massagefunktionen automatiskt(eller inbakat när du väljer)
av Camelen
Om du väljer nappa (charcoal) så får du innertaket svart. Vi har Ultimate med "standard" skinn (charcoal) och då är innertaket ljust.
av Calvinator
Var inne hos Volvoåterförsäljaren och kollade innan och orderbekräftlsen var rätt så det ska vara svart innertak med sportstolar inkl. Massaga så vi håller tummarna. Den skulle komma till återförsäljaren om 6v så man börjar ju längta lite....

Fjäderbenen beställdes komplett med allt[…]

230fk går snålt

BTR-en reglerar ju bränsletrycket efter under[…]

Mercedes EQB 300 4Matic 2023 Svart

Jo, en sak som är irriterande. Bilen är […]

Kupéfläkt "döda utblås"

Jag har en V60 D4 från 2017 där kupefl&[…]