Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Kände igen några namn härifrån men verkar vara lite dött där inne :wink:
Eller vad tycker ni som hänger där???
Jag tycker självklart JAG RULLAR:SE är bästa sidan. Här har vi sådan fin gemenskap :D som en stor familj :wink: :wink:
Senast redigerad av 1 Nexus, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Menar du att jagrullar.se är bästa sidan eller svenska85X70? :???:

/Kalle
Användarvisningsbild
av Nexus
~Kalle~ skrev:Menar du att jagrullar.se är bästa sidan eller svenska85X70? :???:

/Kalle
ändrade lite då jag var lite otydlig :oops:
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Tänkte väl :!: :-K :wink:
av *pettson*
jag kan säga att jag INTE är med där..
För jag är vice i nordic85x70club...:)
Sen vet jag inte vem som är bäst.. Eftersom vi tre faktiskt inte inriktar oss på samma sätt. Det gör att jag hänger även här och på tpc.. TROTS vårt eget forum och klubb.
Det enda som är trist ibland är att hitta ett inlägg hos oss med nåt man frågar om.. för att sen hitta det här för att sen hitta det på tpc för att snabbt glimta och hitta det hela på svenska850x70.. blir lite rörigt då..
Användarvisningsbild
av Nexus
*pettson* skrev:jag kan säga att jag INTE är med där..
För jag är vice i nordic85x70club...:)
Sen vet jag inte vem som är bäst.. Eftersom vi tre faktiskt inte inriktar oss på samma sätt. Det gör att jag hänger även här och på tpc.. TROTS vårt eget forum och klubb.
Det enda som är trist ibland är att hitta ett inlägg hos oss med nåt man frågar om.. för att sen hitta det här för att sen hitta det på tpc för att snabbt glimta och hitta det hela på svenska850x70.. blir lite rörigt då..
mjo jag hitta många inlägg som är exakt samma som här men förstår oxå att man söker svaret på andra ställen då det kanske hänger annat folk där :)
Vice i nordic :!: då kanske man ska (W) för herr *pettson* :wink:
av NCR
Jag var tidigare betalade medlem i nordic85x70club men hoppade av pga av det är för lite fokus på moderna volvomodeller. Mest (särskrivet & felstavat) snack om 850 osv. Detta kanske har förändrat sig under de senaste åren i och för sig. Sen var det en våldsamt irriterande individ (inte du pettson) som var med och höll i det hela så det kändes bäst att inte stötta dem med mina pengar mer.
av *pettson*
NCR skrev:Jag var tidigare betalade medlem i nordic85x70club men hoppade av pga av det är för lite fokus på moderna volvomodeller. Mest (särskrivet & felstavat) snack om 850 osv. Detta kanske har förändrat sig under de senaste åren i och för sig. Sen var det en våldsamt irriterande individ (inte du pettson) som var med och höll i det hela så det kändes bäst att inte stötta dem med mina pengar mer.
individen du tänker på (förhoppningsvis med ett namn som påminner om tja nåt runt?) är inte längre bland oss då vi fick forumet kapat och nedlagt av densamma.. Idag härjas det visst på en bmw sida..
Idag är alla valda av medlemmarna och alla ska ha en proffsig attityd.
Vad gäller forumet så kostar det ju inget liksom här.. :wink:
Vad gäller nyare modeller så, N serien är ju inget vi har mycket av. Det finns desto flera här. :wink:
Användarvisningsbild
av Sirus
jag rullar runt på flera forum bla, här,TPC,SVXC,NordicR, men är medl i svenska85X70. Men som *pettson* sa så inriktar sig inte forumen på samma sätt.
av v70 2,5T - 99
är där väldigt sällan ............. dock rätt ofta på TPC , nordic 85X70 , SVXC, jagrullar då med ....

"T.ex får du inte kallstarta motorn p&a[…]

XC70 2016

Bilen var här hemma idag. Den gick tillbaka t[…]

Om det är Polestar optimering så ers&a[…]

Antar att du har elektriskt gasspjäll, kolla […]