Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Nissep skrev:
dannesk skrev: lör 24 sep 2022, 23:42
EPR skrev:Han har inte "gnällt" utan ställt en helt vanlig fråga. Om du inte har något vettigt att tillföra så kan du väl skippa att skriva något alls.
Har redan svarat på TS ursprungliga fråga i mitt första inlägg, du verkar ha totalt missat detta!!! Kanske du ska läsa om tråden igen för du verkar ju defenitivit inte ha något vettigt i frågan att tillföra så varför kommenterar du alls överhuvudtaget?? Hur ska vi andra i gruppen lösa detta i efterhand om man köpt fel bilbarnsstol för ändamålet?
Fungerar inte bilbarnstolen till den bilen man har så ligger ansvaret hos barnets föräldrar att den fungerar!
Tack för dina synpunkter och personliga råd för hur ni tänkte när ni köpte bilbarnstol. Bilbarnstolen fungerar jättebra till bilen. Men som jag skrev så är det bökigt att montera med tanke på bilens tjockare bältesklämma, det är precis man får igenom den genom öglorna. Det handlar helt enkelt om att förenkla vardagen.
Då är ju allt bra om det funkar jättebra till bilen. Bältesklämman till denna bilmodell är som den är så den kan ni inte ändra på och får man igenom den via ögglorna så är ju allt OK och som jag skrev man kollar väl så allt funkar innan man köper bilbarnstolen.
dannesk skrev:
Nissep skrev:
dannesk skrev: lör 24 sep 2022, 23:42 Har redan svarat på TS ursprungliga fråga i mitt första inlägg, du verkar ha totalt missat detta!!! Kanske du ska läsa om tråden igen för du verkar ju defenitivit inte ha något vettigt i frågan att tillföra så varför kommenterar du alls överhuvudtaget?? Hur ska vi andra i gruppen lösa detta i efterhand om man köpt fel bilbarnsstol för ändamålet?
Fungerar inte bilbarnstolen till den bilen man har så ligger ansvaret hos barnets föräldrar att den fungerar!
Tack för dina synpunkter och personliga råd för hur ni tänkte när ni köpte bilbarnstol. Bilbarnstolen fungerar jättebra till bilen. Men som jag skrev så är det bökigt att montera med tanke på bilens tjockare bältesklämma, det är precis man får igenom den genom öglorna. Det handlar helt enkelt om att förenkla vardagen.
Då är ju allt bra om det funkar jättebra till bilen. Bältesklämman till denna bilmodell är som den är så den kan ni inte ändra på och får man igenom den via ögglorna så är ju allt OK och som jag skrev man kollar väl så allt funkar innan man köper bilbarnstolen.
Som jag skrev så funkar stolen jättebra. Du hänger upp dig på att det inte skulle funka? Det handlar om att underlätta.
av EPR
Nissep skrev: sön 25 sep 2022, 09:15
dannesk skrev:
Nissep skrev:
Som jag skrev så funkar stolen jättebra. Du hänger upp dig på att det inte skulle funka? Det handlar om att underlätta.
Bry dig inte om honom, han är bara grinig. Välkommen till forumet förresten! Hoppas du inte blev avskräckt efter detta tråkiga bemötande från somliga...
Spolning av automatlåda

Jag har spolat lådan två gånger […]

Volvo xc60 2012-

Ok

Bensinmotorerna med manuell låda är ju […]

Vissa bilar 2022 har sensus. Hade en Xc90 2022.5 m[…]