Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Xioz
det är väll mera för att göra ett "facelift" så man får en -05! Då gör man tunnelfaket etc etc.. så det ser skystare ut, sen byter man ut mera :)
av Micklo
:D :D :D :D

Om man modifierar sarjen då och inte "skär" i radion mm...??

:D :D :D :D
av Marbas
CANBus skrev:
T-Röd skrev:ja men herre gud du fattar väl vad han menar.....
Nej förklara gärna det..
Jag kan inte i min vildaste fantasi fatta varför man skulle vilja skära i delar för tio tusentals kronor, för att....vaddå? sätta fast en sarg? :roll:
Vill man inte förstå så vill man inte...
av Micklo
Ja gör de... Tacksam för tips... Har ingenting imot att "skära" i radion efteson jag har en "adapterplatta" i samma storlek som radion där jag har en "vanlig" stereo... Om du förstår...

Bild

Edit: Skalade ner fotot lite och laddade upp på nytt

Ursprungligt foto: http://upload.imgspot.com/u/07/324/11/DSC00515.jpg

Mvh
Anders
Senast redigerad av 1 Micklo, redigerad totalt 0 gånger.
av Micklo
Nu funkade den... Oj vad stor den blev :shock:
Senast redigerad av 1 Micklo, redigerad totalt 0 gånger.
av Marbas
Micklo skrev:Ja gör de... Tacksam för tips... Har ingenting imot att "skära" i radion efteson jag har en "adapterplatta" i samma storlek som radion där jag har en "vanlig" stereo... Om du förstår...

http://img07.imgspot.com/?u=/u/07/324/10/DSC00515.jpg
Skulle det funka med en adapterplatta avsedd för -05 och nyare istället, eller då kanske man stöter på andra problem (montering mot ACn osv)?
av DaAddez
*borta*
Senast redigerad av 1 DaAddez, redigerad totalt 0 gånger.
av Thomas J
Hej! jag har monterat in en aluram från -05 i min -01:a. jag slipade bort alla fästen på baksidan så den blev slät och satt fast den med dubbelhäftande tejp. Blev ganska bra, lite dålig passform nere vid pennfacket..Kan lägga upp en bild om du vill se.
Mvh Thomas
Användarvisningsbild
av Brainy
DaAddez: Krävs inloggning.

Mvh
Anders
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9