- tis 20 nov 2007, 09:53
'Snart' kommer SE´s W890i, det är en W880i med mer minne och radio.
Före jul kommer också W960i med pekskärm och 8Gb internt minne, bygger på samma hårdvaruplattform som P1an, med Symbian OS osv, ser småtrevlig ut, kanske lite 'klumpig' men inte enorm på nåt sätt.
Min W810i börjar bli trött, kan bli en W960 när den väl kommer, enligt vissa ska den finnas tillgänglig redan på måndag. :)
~Kalle~ skrev:Med SE´s W mobiler kan du ansluta vanliga hörlurar med 3.5mm kontakt, headsetsladden som följer med är delbar och SE´s hörlurar använder en 3.5mm kontakten. :)matzen10 skrev:Jag har en SE W880 och har varit tvärnöjd sedan den kom! Framförallt e den ju tunn! 2 GB minne.Den har ännu värre SAR-värde!
M V H
---> Matz
1,450W/kg.....
Hur "farlig" är egentligen strålningen? Den kankse inte ens gör skada?
Vad är det som händer när den kommer in i kroppen?
En annan sak som talar för nokian är att det finns en 3.5 mm-kontakt för hörlurar, så man kan lyssna på bra ljud.
/Kalle
'Snart' kommer SE´s W890i, det är en W880i med mer minne och radio.
Före jul kommer också W960i med pekskärm och 8Gb internt minne, bygger på samma hårdvaruplattform som P1an, med Symbian OS osv, ser småtrevlig ut, kanske lite 'klumpig' men inte enorm på nåt sätt.
Min W810i börjar bli trött, kan bli en W960 när den väl kommer, enligt vissa ska den finnas tillgänglig redan på måndag. :)
V90CC -18