Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Noodles
~Kalle~ skrev:
matzen10 skrev:Jag har en SE W880 och har varit tvärnöjd sedan den kom! Framförallt e den ju tunn! 2 GB minne.

M V H
---> Matz
Den har ännu värre SAR-värde!
1,450W/kg.....

Hur "farlig" är egentligen strålningen? Den kankse inte ens gör skada?
Vad är det som händer när den kommer in i kroppen?

En annan sak som talar för nokian är att det finns en 3.5 mm-kontakt för hörlurar, så man kan lyssna på bra ljud.

/Kalle
Med SE´s W mobiler kan du ansluta vanliga hörlurar med 3.5mm kontakt, headsetsladden som följer med är delbar och SE´s hörlurar använder en 3.5mm kontakten. :)

'Snart' kommer SE´s W890i, det är en W880i med mer minne och radio.

Före jul kommer också W960i med pekskärm och 8Gb internt minne, bygger på samma hårdvaruplattform som P1an, med Symbian OS osv, ser småtrevlig ut, kanske lite 'klumpig' men inte enorm på nåt sätt.

Min W810i börjar bli trött, kan bli en W960 när den väl kommer, enligt vissa ska den finnas tillgänglig redan på måndag. :)
Användarvisningsbild
av Bosa
Varför inte en SE P1i? Står själv och väljer mellan K850i, P1i och W960, sicken beslutsångest man kan ha för en telefon. Dagens i-landsproblem, vilken mobil man ska välja. :D
Personligen struntar jag fullständigt i SAR-värdena, försöker välja utifrån funktioner och användarvänligheten istället.
av Frodda
Bosa skrev:Varför inte en SE P1i? Står själv och väljer mellan K850i, P1i och W960, sicken beslutsångest man kan ha för en telefon. Dagens i-landsproblem, vilken mobil man ska välja. :D
Personligen struntar jag fullständigt i SAR-värdena, försöker välja utifrån funktioner och användarvänligheten istället.
har haft min P1i i 1½ vecka nu, fick den som jobb nalle, och än så länge är jag supernöjd!
får vip kort till den osså ;-)

Finns olika körlägen beroende på b[…]

Ni gör verkligen en höna av en fjäd[…]

Jag förstår din känsla, jag kä[…]

Generator laddar ej batteriet

Gött, började hastighetsmätaren fun[…]