Caster är ju inte ändrad före respektive efter justering. Men den är ju bara hårfint utanför tillåtet område, 4.13 i stället för 4.14. Borde väl inte ha någon märkbar inverkan..?

Som nämnt ovan så är caster inte justerbar om man inte tar fram järnspettet
För att den ska ändras behöver man antingen ha stukat länkarmen eller möjligen deformerat subframe så att länkarmsbussningarna ändrar läge. Eller tryckt till karossen så att hela fjädertornet flyttat på sig.
Minskar man på toe så blir känslan generellt mer nervös; toe-in förspänner däck, hjullager och ev. glapp i spindelleder och fjäderbenslager. Men det finns andra nackdelar med att åka i ständig "plogsväng", däckslitage och bränsleförbrukning t.ex.

Jag försöker personligen ligga så nära noll som möjligt för att få lågt rullmotstånd.
Prova öka trycket i däcken en aning..
V70 Mk 1 (P80) -00, sen ny. 65750 mil, klarar den inte 100k blir jag grymt besviken. What could possibly go wrong?

Snart dags för service #34!