Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Magnus-B
Man kan ju klart lägga dom på motsatt håll mot hur du lagt dina så glaset kommer mot taket.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
av Xanthopteryx
Förvisso men, det svarta är mjukt ludd för det första. För det andra så hamnar de rätt i min hand när jag tar ner de så det är smidigt att plocka och sätta på =)
Användarvisningsbild
av Magnus-B
Ok det är ju bra att dem lägger sig rätt i handen.
Tänkte annars så inte fästena för skalmarna knaper mot taket.
Ser ut som du har typ Rayban pilot och dem är rätt tunna men mina är något tjockare.

av Xanthopteryx
Magnus-B skrev:Ok det är ju bra att dem lägger sig rätt i handen.
Tänkte annars så inte fästena för skalmarna knaper mot taket.
Ser ut som du har typ Rayban pilot och dem är rätt tunna men mina är något tjockare.

Inte det minsta orolig för det. De tunna skalmarna lär inte förorsaka någon nämnvärd skada.
Och inte är det Rayban inte - Pilotbrillor, poliserande, från Sunglasses Shop. 320 kronor inklusive frakt.
Lite i överkant för mig men vad fanken, jag gillar när de är stora och täcker ögonen och de är svåra att få tag i.
av JohanGBG
Robbi skrev:Det finns annat ett bra fack vänster nedanför ratten som är perfekt för glasögonen. Behövs inget annat.
Ha! Efter att du skrev det här så kollade jag, och hittade mina solglasögon som jag trodde jag tappat bort. Hade helt glömt av det facket, tack!
Användarvisningsbild
av Robbi
JohanGBG skrev:
Robbi skrev:Det finns annat ett bra fack vänster nedanför ratten som är perfekt för glasögonen. Behövs inget annat.
Ha! Efter att du skrev det här så kollade jag, och hittade mina solglasögon som jag trodde jag tappat bort. Hade helt glömt av det facket, tack!
Jag gjorde också ungefär så ett tag, glömde av facket och kom på. Nu sitter det som berget.
av Oldman99
Har haft solglasögonen i mugghållarna vilket inte är optimalt. Dom passar ju perfekt i vänstra facket som jag glömt fanns. Dessutom hittade jag en pryl som jag saknat i facket. Tack Robbi!!
Användarvisningsbild
av sewen
Xanthopteryx skrev:Och inte är det Rayban inte - Pilotbrillor, poliserande, från Sunglasses Shop. 320 kronor inklusive frakt.
Lite i överkant för mig men vad fanken, jag gillar när de är stora och täcker ögonen och de är svåra att få tag i.
8-) Själva hållaren kostar nästan dubbelt så mycket som brillorna...
Nån som förresten testat nån av varianterna som säljs på ali express / amazon osv? Söker till en V90

Hej Jo det är väl kanske mer troligt, &[…]

Bilen startar inte

Hej! Jag har fått problem med min Volvo s40 […]

Läcker spolarvätska avstängd

Droppar på höger sida fram fast beh&ari[…]

En tanke jag har haft i huvudet ett tag. Med tank[…]