Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Bild

Jag får upp dessa felkoder, har bytt glas (inkl värme) till en pirat. Tyvärr tror jag att jag kastade det gamla glaset. Finns nåt att göra, eller är det så att man får leva med detta, jag har även förstått att värmen inte funkar om man har denna felkoden?

Spegelmotor, signal... Bilen har inte minne på speglarna, kan man strunta i detta felkod då? Allt funkar som det ska vad jag kan se med avseende på justering...
OK, tack, får känna på glaset om det blir varmt, jag bytte i vintras men min pappa har inte kört bilen alls sen dess och sen jag fick hem den så har det inte vart nattfrost så jag haft tillfälle se om det funkar. Kanske gör det det då, trots felkod, då gör det mig inget.

Undrar om man ska bry sig om luftkvalitetsfelkoden, en ny sensor verkar kosta 600kr och vara drägligt lätt att byta, men kanske är funktionen inte alls viktig på en bil som går ett par hundra mil om året?

Jag blev ganska irriterad på den där ch[…]

Volvo 740 fördelare

Det ör inte samma kabedragning. Det skiljer p[…]

Hur du kunde ha en Tesla i flera år och int[…]

DRL problem

Beter sig strålkastaren likadant om du anv&a[…]