Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
PLÅT FÄLGAR :-O) . Jag vägra en till vinter på plåt och sprang på orginal 15" alu med fräsha däck för 1000:- ibland ska man ha tur och göra en bra affär :D
sen kan du ju plocka bort "lilla stödet" på strålkasterna till fd strålkast torkarna
Användarvisningsbild
av Tommy Lagerlöf
Huvudsaken man har volvos original navisar så går det bra med plåtisar också :D

Det lilla stödet har jag funnderat att ta bort men då blir det ett fult hål där istället :???: :wink: ,får se vad jag gör :wink:
Användarvisningsbild
av Nexus
nej det blir ej hål om du tar bort stödet. det är en liten plåt klamma som sitter på strålkastaren. strålkast måste demonteras för att du ska få bort den och ej skada din fina bil :)
Biltema/Jula har ju spinners hjulsidor :wink: det skulle vara lite "bling bling" på kärran :lol: :lol: :lol:
Användarvisningsbild
av Tommy Lagerlöf
Men det är som utgröpt i lissten unnder lyserna vid just där den sitter så det blir som ett hål där då unnder lyset :wink:

Nej förfan inga spinners navisar från biltema :D ,kör med original navisar o dom är mycket snyggare :wink: :)
Användarvisningsbild
av Nexus
ja du har rätt. :oops: jag utgick från min bil där det ej är urgröpning för jag har inget plåt under lyset :wink:

men synd det ej fixades då hålet för torkarna lades igen för det finns vell inte plåtar att köpa utan uttag för torkarna????????
Användarvisningsbild
av Nexus
Tack då har jag lärt mig något nytt 8) . Och frågar någon så kan jag svara det finns utan hål på Volvo :D
Användarvisningsbild
av uno83
Skumt att den utan hål har urtag för "stödet", för det gör ju ingen nytta om man inte har torkare.
Användarvisningsbild
av Tommy Lagerlöf
uno83 skrev:Skumt att den utan hål har urtag för "stödet", för det gör ju ingen nytta om man inte har torkare.

Dom jag köpte på volvo var inte utgröpta för stödet,dom var helt plana o fina.
Rostskyddstips

Jag har en gammal kompressor från 1971. Jag[…]

Konstigt lampfel volvo 940

Får kolla det vid tillfälle. Ska ä[…]

Någon som har ett komplett ny styrledsdamask[…]

Nej det låter inte särskilt troligt. Ex[…]