Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av gelakent
Går det att få loss högtalar gallren i framdörrarna utan att ta ner hela dörrsidanoch går det i så fall att byta högtalarna utan samma operation, har volvo kostat på sig delningsfilter mellan högtalre i instrumentbräda och dörrhögtalare fram eller har dom bra kopplat rätt av?
V70 GLT -99
Användarvisningsbild
av CarMan
gelakent skrev:Går det att få loss högtalar gallren i framdörrarna utan att ta ner hela dörrsidanoch går det i så fall att byta högtalarna utan samma operation, har volvo kostat på sig delningsfilter mellan högtalre i instrumentbräda och dörrhögtalare fram eller har dom bra kopplat rätt av?
V70 GLT -99
går ej, du måste bort med dörrsiden & deta är lätt.
av gelakent
Hur stora högtalare respektive hur djupa kan man få plats med i originalhålen i framdörrarna????
Användarvisningsbild
av Fanatic
gelakent skrev:Hur stora högtalare respektive hur djupa kan man få plats med i originalhålen i framdörrarna????
Du kan få plats med 6,5", men då måste du ha en adapterplatta. Fast det kanske du har, beror lite på vad för ljudpaket din bil e köpt med. Jag har 6,5" i min V70-99 iallafall. :D
av volle
Fanatic skrev:
gelakent skrev:Hur stora högtalare respektive hur djupa kan man få plats med i originalhålen i framdörrarna????
Du kan få plats med 6,5", men då måste du ha en adapterplatta. Fast det kanske du har, beror lite på vad för ljudpaket din bil e köpt med. Jag har 6,5" i min V70-99 iallafall. :D
Om man monterar en ny högtalare med adapterplattan, får man plats med denna innanför orginalgallret i dörrsidan då?
Tysta sommardäck V90

Överlag är personliga omdömen av d&[…]

Tackar för tips! Diagnosverktyg är inf&o[…]

Hur löste sig det här problemet?

IMG_2421.jpeg