Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av *pettson*
Tompa R skrev:tack för alla tips. de blir nog röd färg, känner att svart å grått inte e så kul. då e de ju nästan som idag.
Ja du.. jag komponerade egen gul/guld som jag hade nåt år.. har haft lila med.. bägge i hammarlack.. Ser faktiskt bra ut med 418 vinröd metallic och lila ok..
av Tompa R
de kan jag tänka mig, ska som sagt till mekonomen i helgen och se va de har för färger, lägger upp lite bilder sen när jag e klar.
Användarvisningsbild
av lp1965
Guld/mässing e snyggast 8)
av *pettson*
Tompa R skrev:de kan jag tänka mig, ska som sagt till mekonomen i helgen och se va de har för färger, lägger upp lite bilder sen när jag e klar.
Åk till en färgbutik istället. Dom kan blanda vad du vill med hammarlack.
av Tompa R
Vad kostar det? Hur mkt färg behöver jag köpa??
av Jimmerholt
Jag tog bort mina ok, putsade dem rätt ordentligt, Hammarlack i all ära, men lämnar ni skit kvar, så sitter det inte snyggt länge..
Men, det bästa jag hittat, de e Hammarlack på sprayburk, finnes åtminstonde på Järnia.. Helt underbart med gott resultat, lackade t,om dotterns moppetank med det

http://hem.bredband.net/ossjim/lackatok ... yburk.html
Tompa R skrev:Vad kostar det? Hur mkt färg behöver jag köpa??
sist jag bröt färg fick jag betala runt 150kr och det blev en halvliter.
Man tar ju minsta brytbas och gör till det man önskar.. :wink: En halvliter räcker gott.
av Tompa R
Va på mekonomen igår. Det blev röd färg. Ska fixa det imorn. Kommer bilder senare!!!

Inga problem så länge skarvningarna &au[…]

Prestige Performance

Hej. Undrar bara kort om någon här vet […]

Även bilar som inte har elmotor är tunga[…]

Amerikanare är de största exponenterna[…]