- tor 15 nov 2007, 15:35
#149385
Men jag kan ändå rekommendera turbo modellen.
lexus skrev:Man bör väl också ställa sig frågan hur dyrt det blir att reparera turbon när den pajar? Överhuvudtaget bör man väl kolla kostnaderna vid kommande servicar och reparationer när man bestämmer sig vilken bil man ska köpa.Klart man ska kolla alla kostnader. Men om du köper en bil som INTE gått över 20´000mil och har en full servicebok tror jag inte turbo haveri är något man ska oroa sig för. Pratade med volvo idag då min bil tappat laddtrycket men de sa att turbon är ingen fara med. Det brukar vara mindre saker runtomkring. Har inte hittat felet på min än, men det lutar åt dumpventilen. Kostar väl 1000kr. Magnet ventil har jag redan bytt. Den kostade 500kr.
Men jag kan ändå rekommendera turbo modellen.
Mvh Sharkman
S60 R Edition... 019 Svart
BSR Steg II. (PPC, Avgassystem + filter)
Mörkt helskinn med alu inlägg
R-ratt, Blå instrumentering + alu ringar
2007 mittkonsoll, med mera
S60 R Edition... 019 Svart
BSR Steg II. (PPC, Avgassystem + filter)
Mörkt helskinn med alu inlägg
R-ratt, Blå instrumentering + alu ringar
2007 mittkonsoll, med mera