Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av jaronsso
Det är väl My23 och har således ej tillverkats än?
Är väl i så fall om någon Volvoanställd sett någon under utveckling.
av Norbert
Den går att beställa så man tycker att man borde kunna se hur färgen ser ut innan man beställer? :crying:
av NizzyBrada
Hej! Vi är också i tresserade av bright dusk på vår beställda my23. Bilhandlaren skulle höra av sig när de fått in ett färgprov, men några bilar i bright dusk skulle nog inte kunna ses hos bilhandlaren förrän i augusti.
av Sevir
NizzyBrada skrev:Hej! Vi är också i tresserade av bright dusk på vår beställda my23. Bilhandlaren skulle höra av sig när de fått in ett färgprov, men några bilar i bright dusk skulle nog inte kunna ses hos bilhandlaren förrän i augusti.
Det är synd. Jag funderar välja den färgen till min V60 recharge. Eller köra på vit
av Sevir
Tack!
av Bempo
Snygg färg, påminner om månsand som vi hade på en S80 i början på 2000 talet. Den skulle jag välja om V60CC fanns som hybrid…
av jaronsso
Det ser väldigt mycket ut som Pebble Grey, som jag har på min bil.
Bright dusk marginellt ljusare, men är sannolikt väldigt lika i verkligheten ute på gatan.

Extremt förlåtande färg när det gäller smuts. Den ser nästan alltid ren och fin ut, även om den inte alltid är det.

Har du eller har haft felkod måste du nolla […]

B230F går fett

På en original BTR lossar du den klena vakuu[…]

Kanske lägger lite tid på detta i helge[…]

HVO 100

HVO 100 kan ha ett cetantal på 70 Eller i n&[…]